Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 weet iemand ook mischien ookal komen er meerdere vervolgs want morgen is de laatste aflevering Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) ja gisteren laatste aflevering van dit seisoen na de zomer weer prison break wel jammer dat we moetten wachten toch ik zou eigenlijk dan wel vinden dat ze prisonbreak herhalen deze zomer want ik heb een paar afleveringen niet gezien maarja ik kan me nog troosten met csi:ny en van etter tot engel Bewerkt: 9 juni 2006 door rinaldootje Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Aaah.. wat flauw.. ik heb hem net gezien, net dat het spannend wordt stopt hij, ze moeten nu die buis zien te doorbreken. Ik vindt het erg jammer dat we de hele zomervakantie moeten wachten. Maar hopelijk is het het waard. Reageren
Dizcid Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik vind het ook stom dat het na de zomer weer terug komt . Ik vind ook die reclames stom want als het spannend word komt er reclame. Nu maar wachten tot de zomer vakantie voorbij is. Reageren
Yohan Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Mooi robertsa, dit voegt echt extra waarde aan het topic... Idd, hele zomer wachten, ik probeer het wel eerder te zien, ik kan niet zolang wachten namelijk... Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 WoW ik heb vandaag gekeken, echt spannend! Mooie Escalade trouwens Reageren
TubS Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik heb prisonbreak seizoen 1 al gezien, wacht al een paar maanden op seizoen 2, maar moet nog een paar maanden wachten Reageren
Yohan Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ik heb prisonbreak seizoen 1 al gezien, wacht al een paar maanden op seizoen 2, maar moet nog een paar maanden wachten Ja, November begint het weer in de States... Reageren
Lintworm Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Zojuist gezien voor het eerst.... ik vindt hem slap.... , lost vondt ik beter. Nu nog steeds, seizoen 2 van lost is echt ruk, ik weet nog dat ik alle aflevering van seizoen 2 via torrents binnen haalde. maar na aflevering 17 had ik ook zoiets van bekijk het maar. Lost zwakt af, Sawyer is de trekpleister. Ikzelf vind PB beter. Reageren
Yohan Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Zojuist gezien voor het eerst.... ik vindt hem slap.... , lost vondt ik beter. Nu nog steeds, seizoen 2 van lost is echt ruk, ik weet nog dat ik alle aflevering van seizoen 2 via torrents binnen haalde. maar na aflevering 17 had ik ook zoiets van bekijk het maar. Lost zwakt af, Sawyer is de trekpleister. Ikzelf vind PB beter. De spanning is bij Lost en PB heel verschillend. Bij PB heel intens, en bij Lost meer opbouwende spanning, ik vind dat het einde van Season 2 wel weer beter word hoor, het begon wat zwak maare naarmate t eindigt... ------ In tegenstelling tot vele andere heb ik vandaag Prison Break gekeken (heb de DVD's) En het word zo spannend... Micheal komt erachter dat als hij de elektrische stoel forceerd, Lincoln er 3weken bij krijgt. Dus hij zorgt dat een muis de kabels doorbijt, Alleen Tweener die intussen een deal heeft met Bellick vertelt dit aan Bellick. De stoel word gefixt, Veronica verliest het hoger beroep. Micheal probeert via Sarah de Gouverneur de zaak te laten bekijken maar ook hij verleent geen gratie (omdat hij in het complot zit) De eind scene was zo vet! Lincoln keek naar de stoel... [/font] Wat afleveringen verder inmiddels. Lincolns executie word uitgesteld, LJ gaat achter die agent aan, en word vervolgens opgepakt, Micheal werkt zich zelf de "Wack Shack" in zodat hij van Haywire (zijn oude cellie) een tekening kan krijgen waarop de map nog wel compleet is. Micheal probeert op Sarah in te spelen alleen Sarah begint Micheal door te krijgen en steekt een stokje voor 1 van zijn vele plannetjes. Licoln krijgt toestemming dat hij LJ mag opzoeken, maar het busje crasht, gelukkig komt zijn vader hem redden alleen geeft hij toch zijn vrijheid weer op en laat ie zich oppakken zodat hij zijn vader beschermt. Abruzzi keert terug en is een man van God geworden, echter probeert T-Bag hem alsnog te vermoorden alleen stopt C-Note hem. Micheal komt weer uit de "Wack Shack''[/font] Bewerkt: 12 juli 2006 door Yohan Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik krijg heel seizoen 1 Zondag of maandag op DVD Sorry voor bump! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Aaah.. wat flauw.. ik heb hem net gezien, net dat het spannend wordt stopt hij, ze moeten nu die buis zien te doorbreken. Ik vindt het erg jammer dat we de hele zomervakantie moeten wachten. Maar hopelijk is het het waard. Spanned he? Ik weet al hoe het verder gaat, ik heb alle afleveringen die tot nu toe in Amerika uitgezonden zijn, ook al gezien. Namelijk tot en met de scene bij het vliegveld[/font]. Maar nu moet ik ook wachten tot dat Prison Break weer uitgezonden wordt in de VS. Best wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Aaah.. wat flauw.. ik heb hem net gezien, net dat het spannend wordt stopt hij, ze moeten nu die buis zien te doorbreken. Ik vindt het erg jammer dat we de hele zomervakantie moeten wachten. Maar hopelijk is het het waard. Spanned he? Ik weet al hoe het verder gaat, ik heb alle afleveringen die tot nu toe in Amerika uitgezonden zijn, ook al gezien. Namelijk tot en met de scene bij het vliegveld[/font]. Maar nu moet ik ook wachten tot dat Prison Break weer uitgezonden wordt in de VS. Best wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Ik ook, deze serie is zooooooooooo spannend en vet, ongelovelijk..... Reageren
Yohan Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Het einde was inderdaad geweldig, Micheal die "doet" alsof hij het niet meer weet en zegt:"Now we run".[/font] 21 Augustus begint Prison Break; The Manhunt.. (In de States) Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Het einde was inderdaad geweldig, Micheal die "doet" alsof hij het niet meer weet en zegt:"Now we run".[/font]21 Augustus begint Prison Break; The Manhunt.. (In de States) The Manhunt, is dat Season 2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.