Yohan Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Jah idd Robert. Het heet nu Manhunt omdat de "Break" al is geweest zij zijn nu dus op de vlucht, ff tussen spoiler tags geplaatst anders weten de mensen die braaf op de TV wachten teveel.. [/font] Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Top serie! Kan wachten tot seizoen 2 begint in de VS, heb seizoen 1 al helemaal gezien Reageren
Yohan Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Nog 19 dagen.. Ik kan ook niet meer wachten... , heb zelfs al wat promo materiaal gevonden.. Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Yeah, morgen DVD-Box Reageren
Yohan Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Cool maar die komt toch pas in September uit ? Of heb jij andere bronnen ? Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Hehe goed gezien ja, volgens mij wel meer mensen hier Reageren
Yohan Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Maare je hebt wel Subs, en Menu's enz ? Ik heb trouwens van een bron vernomen dat tijdens het 2e seizoen er weer een tussenpauze gaat plaats vinden aangezien Jack Bauer (24) ook weer terug komt en daardoor Scofield ff on-hold word gezet. Ik hou jullie op de hoogte... Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) De DVD-Box is wel zwart wit Echt raar, maarja, heb ik er wel voor over:D Nee Yohan geen menu's, alleen als de aflevering afgelopen is keer je terug naar het hoofdmenu en moet je de volgende kiezen....maar niet tijdens een aflevering. Edit: Hij was toch niet zwart-wit, het lag aan de DVD-Speler van een vriend van me. Bij mij thuis doet ie het gewoon. Edit 2: Helemaal afgekeken in 3 dagen. Echt vet gebeuren veel onverwachte en spannende dingen! Hoe het word zo vet voor de mensen die het nog moeten kijken dat beloof ik jullie! Bewerkt: 16 augustus 2006 door robertsa Reageren
T@rget Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Komt ie deze donderdag weer? ("t zal wel al 1000 gezegt zijn maar ik heb geen zit 't op te zoeken) Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ja T@rget, donderdag komt aflevering 14. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 En vanaf vandaag in de States begint Season 2, Manhunt. Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Wanneer kom die dan in NL, over een half jaar ofzo? Reageren
Yohan Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Eerder over een jaar ben ik bang.. Nederland is nooit zo vlot... Kijk maar naar de voorbeelden Bones House Invasion 24 Seizoen 5 (nog steeds niet uitgezonden in Nederland, maare in de US begint Januari alweer t 6e seizoen) Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ja dat klopt. Moet we het maar op de illegale manier doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.