Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Jah idd Robert.

Het heet nu Manhunt omdat de "Break" al is geweest zij zijn nu dus op de vlucht, ff tussen spoiler tags geplaatst anders weten de mensen die braaf op de TV wachten teveel.. ;) [/font]

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

• 2 weken later...
Geplaatst:

Maare je hebt wel Subs, en Menu's enz ?

Ik heb trouwens van een bron vernomen dat tijdens het 2e seizoen er weer een tussenpauze gaat plaats vinden aangezien Jack Bauer (24) ook weer terug komt en daardoor Scofield ff on-hold word gezet. Ik hou jullie op de hoogte... :)

Geplaatst: (bewerkt)

De DVD-Box is wel zwart wit :duh: Echt raar, maarja, heb ik er wel voor over:D Nee Yohan geen menu's, alleen als de aflevering afgelopen is keer je terug naar het hoofdmenu en moet je de volgende kiezen....maar niet tijdens een aflevering.

Edit: Hij was toch niet zwart-wit, het lag aan de DVD-Speler van een vriend van me. Bij mij thuis doet ie het gewoon.

Edit 2: Helemaal afgekeken in 3 dagen. Echt vet gebeuren veel onverwachte en spannende dingen! Hoe het word zo vet voor de mensen die het nog moeten kijken dat beloof ik jullie!

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

Eerder over een jaar ben ik bang..

Nederland is nooit zo vlot...

Kijk maar naar de voorbeelden

Bones

House

Invasion

24 Seizoen 5 (nog steeds niet uitgezonden in Nederland, maare in de US begint Januari alweer t 6e seizoen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...