Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Zojuist Episode 1 van Season 2 (Manhunt) gezien!!!

De ontsnapping van Micheal, Linc, C-Note, Abruzzi en Sucre duurt voort en Bellick zit ze op de hielen, intussen bemoeit een FBI agent zich ook al met de zaak van de ontsnapping, deze agent weet het Plan B van Micheal te ontcijferen d.m.v zijn tattoo...

Een hele schokkende plot twist is toch wel dat Veronica Donnovan word neergeschoten!!![/font]

Kan niet wachten tot volgende week!!!

Vermijd de spoiler!!!

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Toch gebeuren er veel onverwachte dingen. BTW, hoe plaats je iets in spoiler tags? En hoe heb je die Episode al kunnen zien:??

Bewerkt: door robertsa
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Ja in Amerika is er weer een Winterstop gaat in Februari pas verder geloof ik dus voordat wij met het 2e seizoen klaar zijn...

T 2e seizoen is cker wel gaaf alleen jammer dat we nu nog 8 weekies moeten w8 op afl 13 of 14

afl 13 kan je al *verwijderd* hoor

>>> Door .Levi.: Dit is warez, laatste waarschuwing.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
Ja in Amerika is er weer een Winterstop gaat in Februari pas verder geloof ik dus voordat wij met het 2e seizoen klaar zijn...

29 januari gaat het weer verder volgens deze pagina.

Weet iemand trouwens wanneer die winterbreak hier in Nederland begint? Volgens mij komt het namelijk niet uit qua afleveringen om niet te stoppen.

Gister was Episode 9 en ze zijn in de States op Episode 13 gestopt geloof ik...

Dus de 29e komt Episode 14.

Nederland zal ook een soort Winterstop krijgen denk ik maar niet vanwege de Episodes maar de Kerstprogrammering ofz..

Bewerkt: door Yohan

Op *verwijderd* kan je alle afleveringen van het tweede seizoen al bekijken.

Weliswaar zonder ondertitels, maar het Engels is niet echt overdreven moeilijk :)

Ik heb er nu ongeveer al 3 bekeken van het nieuwe seizoen. Ziet er goed uit! :bier::*D

>>> Door .Levi.: Pure warez!! Deze afleveringen zijn nog niet uit hier in Nederland.. Laatste waarschuwing omdat ik in een goeie bui ben.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
Eerder over een jaar ben ik bang..

Nederland is nooit zo vlot...

Kijk maar naar de voorbeelden

Bones

House

Invasion

24 Seizoen 5 (nog steeds niet uitgezonden in Nederland, maare in de US begint Januari alweer t 6e seizoen)

Ben jij op je koppie gevallen:

Ik zag gisteren op Nederland 2 dacht ik, het programma "De Kavijaks"

die serie moet nog in belgie uitkomen,en zelfs nog op VTM kerst.terwijl het een begishe serie is...dat noem ik vlot :{

BTW Demont ty voor de link,ik ga ook beginnen kijken naar prison break :puh:

Nee zeker niet op me koppie gevallen ik gaf (ja want het is een post uit Augustus die je quote) een voorbeeld van hoe het er in hier in Nederland meestal aan toegaat met TV Series. Ik heb het dus niet over Belgie.

Ik was zelf ook verbaasd dat Prison Break Season 2 direct na het eerste seizoen werd uitgezonden dit gebeurd namelijk vrijwel nooit. RTL zal wel een goede deal hebben lopen. :Y

Oftewel standvastelijk zeg ik nogmaals: Nederland is nooit zo vlot.

Heb trouwens een leuk spelletje gevonden Prison Break moet je de breakout spelen ofz.. :puh:

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:
Op *verwijderd* kan je alle afleveringen van het tweede seizoen al bekijken.

Weliswaar zonder ondertitels, maar het Engels is niet echt overdreven moeilijk :)

Ik heb er nu ongeveer al 3 bekeken van het nieuwe seizoen. Ziet er goed uit! :bier::*D

>>> Door .Levi.: Pure warez!! Deze afleveringen zijn nog niet uit hier in Nederland.. Laatste waarschuwing omdat ik in een goeie bui ben.<<<

Ja inderdaad, stom van me :bonk: Excuses...Had niet gezien dat er net daarboven ook al de site verwijderd werd.... :bonk:

In België komt seizoen 2 pas in het najaar van 2007 op televisie...Veel te lange onderbreking tussen vind ik.

@Yohan: Leuk spelletje! :puh:

Geplaatst:

T 2e seizoen is cker wel gaaf alleen jammer dat we nu nog 8 weekies moeten w8 op afl 13 of 14

afl 13 kan je al *verwijderd* hoor

>>> Door .Levi.: Dit is warez, laatste waarschuwing.<<<

sorry dom van me ik ben gewend aan het prisonbreak forum daar praat men er gewoon over. Ik was even vergeten dat het niet mocht, nogmaals sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...