Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanavond weer. 8) Zag op tv(de trailer al officieël op tv, dus niet zeiken over spoileren) dat Micheal achterna wordt gezeten door de FBI...Spannend!!

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ze waren toch ontsnapt? Heeft iemand een soort samenvatting van de laatste 10 afleveringen? Ik heb die helaas gemist.

Geplaatst:
Ze waren toch ontsnapt? Heeft iemand een soort samenvatting van de laatste 10 afleveringen? Ik heb die helaas gemist.

Geen probleem. Op Wikipedia staan alle afleveringen mooi op een rijtje met een uitgebreide samenvatting. Na het lezen daarvan zul je zo'n beetje het verhaal weer kunnen volgen.

Geplaatst:

Wat was het vet gister! Echt vet mooi, alleen jammer voor die 2. Ik wil niet vertellen, maar het was echt vet.

Geplaatst:
Wat was het vet gister! Echt vet mooi, alleen jammer voor die 2. Ik wil niet vertellen, maar het was echt vet.

Waar zijn ze qua afleveringen in NL gebleven?

Geplaatst: (bewerkt)

waarschuwing: niet lezen als je niet wilt weten wat er is gebeurt!

ja jammer dat ze zijn opgepakt. waarschijnlijk eindigt het met dat lincoln wordt vrijgesproken, omdat ze toch ontdekken dat die gast nog leeft...[/font]

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Waar zijn ze qua afleveringen in NL gebleven?

Gister was Unearthed erop, ofwel aflevering 31 van de serie en #9 van Seizoen 2.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een beetje onder het mum van het topic nieuw leven in te blazen... :engel:

Wie kijkt Prison Break nog ? (mensen die het niet op TV volgen niet spoileren)

En wie heeft de DVD box van Seizoen 1 aangeschaft (origineel) ?

Geplaatst:
Een beetje onder het mum van het topic nieuw leven in te blazen... :engel:

Wie kijkt Prison Break nog ? (mensen die het niet op TV volgen niet spoileren)

En wie heeft de DVD box van Seizoen 1 aangeschaft (origineel) ?

Ik ben inmiddels voor de 3e keer opnieuw begonnen, dit omdat ik de eerste twee keren niet alles goed heb gevolgd. Ik snap het verhaal nu ook meer, ik snapte de stukjes bijvoorbeeld niet met de geheime dienst en de stukjes met de vice-president, (Geloof ik..). Ook vindt ik het nog altijd interessant te kijken, het verveeld nog niet tot nu toe. Ik heb de DVD box nog niet aangeschaft; ik overweeg het wel.

Geplaatst: (bewerkt)

De DVD-box van seizoen 1 heb ik laatst aangeschaft en de eerste vier afleveringen nog weer eens bekeken. Het begin heb ik nooit goed gevolg dus daar kwam ik nog achter een paar dingen die ik nog niet wist. Qua afleveringen ben ik op gelijke voet met onze Amerikaanse vrienden, maar die afleveringen kijk ik ook nog eens op RTL5 als die er zijn. Kan eigenlijk niet wachten tot het weer begint, ik zal niet spoileren maar de laatste aflevering biedt een leuk perspectief voor de volgenden.

Tis echt zo'n serie die je voor de gein een paar keer vaker moet bekijken, er valt je een stuk meer op en je ziet dat de serie gewoon goed in elkaar steekt.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik heb ook onlangs de DVDbox van seizoen 1 aangeschaft. Ik vond €50 best prijzig toen, maar ik had een 'entartainent bon' van €15 gekregen dus doen had ik hem voor €35, dat dat vind ik dan nog best te doen voor zo'n geweldige serie. Ik heb alle 22 afleveringen ook gekeken, als je eenmaal begonnen bent, wil ik die hele serie eigenlijk achterelkaar doorzien. Ik kijk het niet op TV. Ik kijk nu expres ook seizoen 2 niet op TV omdat ik het gewoon vervelend vind dat ik a, steeds weer een week moet wachten en b, dat er steeds reclame tussendoor komt. Ik heb liever gewoon alles op DVD, lekker op pauze wanneer jij het wil, en de volgende aflevering er gelijk achteraan of de volgende dag. Ik had van seizoen 1, 2 afleveringen op TV gezien, en toen vond ik het echt vet, dus dacht ik, ik wacht gewoon tot de DVDbox er is en koop ik die wel. Veel fijner kijken..

Geplaatst:
En zijn die extra features wat ?

Ik moet ze namelijk ook nog steeds kijken.. :schater:

Niet geweldig hoor.. Alleen wat gedelete scènes, in 'Director's comments'. de Directors comments heb ik niet beluisterd en af en toe een extra scene, wel leuk maar begrijpelijk waarom sommige eruit zijn gehaald.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Toch een derde seizoen van Prison Break

De producer van Prison Break (Paul Scheuring) maakte eerder bekend dat seizoen twee zijn laatste seizoen zou worden. Later maakte hij bekend toch met seizoen 3 te beginnen. In seizoen drie word het verhaal van één van de overlevenden uit seizoen twee verder uitgediept.[/font]

WARNING, (soort van) SPOILER

The Walking TV Guide

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...