malukub0oy Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 nou kijk wie kan met deze plaatjes die letters weghalen en dan mijn naam er neer zetten? ik bedoel dit waar Rate or Buy staat moet er Quote staanen waar diverence staat moet malukub0oy staan Of: wie kan zo een plaatje maken? Of: wie kan met dit plaatje de naam weghalen en dan myn naam er neer zetten? nou alvast bedankt als jullie denken dat ik zulke plaatjes heb geript het is niet zo ik speel La Sacra Corona Unita dat is een mafia massive multiplayer game en ik heb die plaatjes gekocht maar ik moest zelf mijn naam er neer setten maar ik kan dat niet dus als iemand mij wil helpen ik vind jullie allemaal geweldig! klik hier voor die mafia game
Ferre Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Uhm, je signature is te groot (Max. 500×150). Maar over die plaatjes. Zijn ze wel van jou? Want misschien heeft iemand anders ze wel gemaakt en dan mag je niet zomaar je eigen naam erop zetten. En het is ommogelijk om die tekst te wijzigen als het .jpg is
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Het is inderdaad verboden om je naam op het werk van iemand anders te zetten zonder toestemming... Dat heet rippen. Dus wij kunnen je jammer genoeg niet helpen. Wat je wel kan doen is net zo'n sig aanvragen bij het graphics team wanneer ie weer open is. Kan Slimm of een global moderator dit topic naar graphics algemeen verplaatsen?
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Topic verplaatst naar Graphics Algemeen en feitelijk direct weer gesloten. Het veranderen van namen in bestaand werk lijkt me niet handig (omdat we echt niet zeker kunnen weten dat ze niet geripped zijn). Mocht je het er absoluut niet mee eens zijn kun je me altijd een PM zenden
Recommended Posts