gta3 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik heb een nieuwe Toetsenbord gekopte. Op die toetsbord is geïnstalleerde en aangesloten/ Maar er staat een euro teken wil hem gaan gebruiken maar de luk niet? In het boekje staat Alt+5 dat doe ik maar er gebuurt niks. De oude versie dacht ik maar ander was die niet geïnstalleerd.(denk ik) Me vraag is hoe kom dat? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Er zit verschil tussen de ALT-toets links van de spatiebalk en de toets die er rechts van zit. Het euroteken zit inderdaad onder de 5-toets van de bovenste rij en het moet lukken met de rechter ALT-toets + 5. Een andere mogelijkheid is in een Worddocument ALT0128 te doen (ALT ingedrukt houden en met de rechtercijfers 0128 intoetsen). Zou moeten lukken zo. Succes Reageren
gta3 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Bedank GTA-Sheep het is gelukt€ Reageren
Arjen Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 En als het dan nog niet lukt, kan je volgens mij ook Ctrl + Alt + 5 doen. Als je Control + Alt + [willekeurige toets] indrukt, krijg je verschillende tekens. ¡ ² ³ ¤ € ¼ ½ ¾ ‘ ’ ¥ × » « ö ó í ú ü þ ® é å ä á ß ð ø ¶ ´ ¿ ç µ ñ © æ Reageren
ikt Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik zie soms van die trademark-dingen. Hoe doe je die Reageren
Ferre Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ctrl+Alt+T= ™ Ctrl+Alt+C=© Ctrl+Alt+R=® Reageren
VforV Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Alt+5 = € Bij mij is het Alt Gr + E Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Alt+5 = € Bij mij is het Alt Gr + E Het ligt er maar net aan welk toetsenbord je hebt. Bij mij staat het € teken ook onder de 5. Ik geloof dat de nieuwere generatie toetsenborden het € teken onder de E heeft staan... Bewerkt: 17 maart 2006 door RonaldVC Reageren
VforV Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Het ligt er maar net aan welk toetsenbord je hebt. Bij mij staat het € teken ook onder de 5. Ik geloof dat de nieuwere generatie toetsenborden het € teken onder de E heeft staan... Ja, ik denk dat het dat is dat ik een oud toetsenbord heb. Dat "Ctrl+Alt+T= ™" en "Ctrl+Alt+C=©" lukt dus ook niet bij mij. Reageren
gta3 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Weet iemand een site met alle toetsgedoe(ben de naam ff kwijt). Zal wel handig zijn ik weet het niet uit me hoofd gaat morgen zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.