jamessadik Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 kan iemand me helpen?? ik kan bij mta sa 1.10 niet joinen wat is het probleem Reageren
Joriz Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Welke foutmelding krijg je en maak je wel verbinding met een 1.1 server? (bijvoorbeeld die van gtagames?) Reageren
jamessadik Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ik kan wel refreshen en zie wel servers met aantal server en servernaam enso maar ik ga refreshe alles en dan druk ik op connect en blijft ie 1 sec vast en joint niet gebeurt gewoon niks :"( Reageren
Siender Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 als ik jou was zou ik eerst heel mta eraf gooien en dan pas 1.1 instaleren. zo werkte hij bij mij wel Reageren
jamessadik Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 echt heel erg bedankt voor jullie hulp;) echt heel heel heel bedankt man nou doet ie het :D:D:D enuuuuhh waar kan ik het deathmatch update ofsow downloade Reageren
RTS Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 echt heel erg bedankt voor jullie hulp;)echt heel heel heel bedankt man nou doet ie het :D:D:D enuuuuhh waar kan ik het deathmatch update ofsow downloade Deathmatch is nog niet uitgebracht door MTA, release is nu onbekend. Maar ze zouden naar 1.1 hiermee bezig gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.