masterbrain13 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 hallo ik heb gta op de xbox maar ik weet niet waar je kan basketballen weet iemand dat wel?? alvast bedankt Santos. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ja, naast het huis van Sweet geloof ik, Sweet is je broer, hij woont in het huis met de blauwe auto voor de deur. Ik maak wel een kaartje voor je. -- Hier een screen van het internet: Klik! En hier een kaartje: Klik! Bewerkt: 17 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Sh Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ja het kan op nog meer plaatsen in los santos, ook in mad doggs mansion maar dan moet je daar niet saven Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Bij de stippen op dit kaartje zijn ook basketbal plekken. Je kunt ook een Basketball Challange starten. Hier is weinig over bekend, als je rond de circel van het basketbalveldje bent komt er zo'n balkje linksboven in beeld. Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik niet weet hoe ik hem starten moet. Hij is er wel, dus veel succes ! Edit: Ohja, als je in Madd Dogg Mansion hebt gesaved kun je nooit meer basketballen. Voor de meesten geldt het, maar niet voor iedereen. Houd er dus rekening mee. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Oh ik heb wel eens een paar keer in Mad Dogg,s Mansion gesaved. Dus ik kan nooit meer basketballen. Raar is dat een glitch of zo ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Dat is een glitch. Als je daar gesaved hebt, kun je niet meer basketballen. Bij de meeste mensen is dat zo, maar bij sommigen ook niet. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ja, deze glitch kun je denk ik niet breken, wil je nog basketballen dan moet je opnieuw beginnen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ja ik ben al overnieuw begonnen. Maar ik heb niet op de savefile gesaved waar ik hem heb uitgespeeld. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 oke harstikke bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.