Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) In dit missie Moet ik met de Nevada naar een plek gaan Ik heb dat corona ingehaalt en uitgesprongen.. Maar wanneer ik uit de vliegtuig ben gesprongen.. Staat er MISSION FAILED!! Bewerkt: 17 maart 2006 door Dago58x Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Om door de carona heen te vliegen moet je heel hoog komen. Je kunt deze hoogte makkelijk berijken door veel op de radar te kijken. Mocht het driehoekje met de punt naar boven staan, dan moet je omhoog vliegen. Staat hij met de punt naar beneden dan moet je wat later gaan vliegen. Is het een driehoekje, dan vlieg je precies goed. Zorg er dus voor dat je op de juiste hoogte komt en door de carona heen vliegt. Als je er door heen bent gevlogen, spring je meteen uit je vliegtuig. Je kunt je nu laten vallen in het water en zwem je naar de wal. Nu begint het echte werk. Succes Gewoon door de carona heen -> spring eruit. @Henk: Dief Bewerkt: 17 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Klikkerdeklik Je moet gewoon heel hoog vliegen in het begin moet je ook hoog vliegen anders red je het niet meer. Als het pijltje omhoog staat op de rader moet je meer omhoog. Als het pijltje omlaag staat moet je meer omlaag. En als het een vierkantje is vlieg je op de goeie hoogte. En als je het vliegtuig uitspringt gebruik dan je parachute. Als je weer beneden in de rode marker bent geland. Moet je allemaal ventjes dood steken. want je hebt alleen een mes. Nou daarna moet je allemaal bommen plaatsen en weer in de rode marker staan. Daarna laat je alles ontploffen dan val je het water in. Mission passed. Reageren
Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik denk dat ik hier fout heb gemaakt.. ik kom niet naar de corona ik was te laag.. en toen deed ik rondjes toen sprong ik af, EN dan Stond Er MISSION FAILED!! IS Dit Normaal of een foutje?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Dat is normaal. Want je moet door de corona. Reageren
Talietje Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 heel hoog in de lucht hangt een corona, daar moet je doorvliegen en rap eruitspringen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Als je problemen hebt met het bereiken van de corona, probeer dan eerst op dezelfde hoogte te komen als de corona door een heel stuk rechtdoor geleidelijk te stijgen. Wanneer je dezelfde hoogte hebt, vlieg je naar de corona terwijl je probeert die hoogte te behouden. Dit werkt beter dan stijl naar boven vliegen, aangezien je het dan inderdaad niet haalt met de Nevada. Reageren
Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Bedankt allemaal ik zal het zo eff proberen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Oke we horen het wel van je als het je gelukt is. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Het lukt me wel als ik naar buiten ga en die 2 mensen dood maak.. maar wanneer ik die andere mensen wil dood maken pakken ze hun pistool en dan ga ik dood. Nog Wat Tips.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Doordat je alleen een mes hebt moet je alles verschrikkelijk voorzichtig doen en zul je als je ontdekt wordt vrijwel zeker worden doodgeschoten. Je kan het ook anders doen. Zodra je bent geland met de parachute spring je weer in het water en zwem je naar de dichtsbij gelegen kust, waar je weer aan land gaat. Grijp een voertuig en rijd naar een Ammunation winkel. Koop daar een lekker geweer met wat kogels en ga weer terug naar de dam. Spring in het water, klauter op de kade voor de dam en ga verder met het level. Nu kun je gewoon de "Rambo" methode toepassen: al schietend naar binnen en het level is klaar voordat je het weet. In totaal lopen er 2 bewakers buiten, 2 beneden binnen en 4 boven binnen. Dat maakt 8 in totaal...simpel. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Doordat je alleen een mes hebt moet je alles verschrikkelijk voorzichtig doen en zul je als je ontdekt wordt vrijwel zeker worden doodgeschoten. Je kan het ook anders doen. Zodra je bent geland met de parachute spring je weer in het water en zwem je naar de dichtsbij gelegen kust, waar je weer aan land gaat. Grijp een voertuig en rijd naar een Ammunation winkel. Koop daar een lekker geweer met wat kogels en ga weer terug naar de dam. Spring in het water, klauter op de kade voor de dam en ga verder met het level. Nu kun je gewoon de "Rambo" methode toepassen: al schietend naar binnen en het level is klaar voordat je het weet. In totaal lopen er 2 bewakers buiten, 2 beneden binnen en 4 boven binnen. Dat maakt 8 in totaal...simpel. Ik snap wel wat uw bedoelt maar die Rambo Methode Wat is Dat?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Oh hahaha...sorry. Rambo was een oude filmheld van heel vroeger toen ik nog klein was (Sylvester Stallone). Ik bedoelde er mee gewoon je geweer pakken en alles afschieten wat je tegenkomt. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ohh Die gast jah die ken ik ook alleen ik was verbaasd toen uw zei rambo methode en voor de duidelijkheid ik heb de missie gehaald.. \Allemaal bedankt... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ohh Die gast jah die ken ik ook alleen ik was verbaasd toen uw zei rambo methodeen voor de duidelijkheid ik heb de missie gehaald.. \Allemaal bedankt... Goed man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.