Jump to content

Opniwuew beginnen met mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil opnieuw beginnen met GTA SA. Maar er zitten mods in. Gee schadelijke ofzo, alleen maar auto's, de garage in SF en de autoshowroon is SF. De Greenwood heb ik zo ge-edit dat hij bijna onverwoestbaar is geworden. Is dat schadelijk voor een paar missies?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk van niet, het zijn naar verhouding kleine mods.

Het blijft gewoon hetzelfde, maar het word vervangen.

Als je grootte mods gebruikt, zoals een: Total conversion, zul je overnieuw moeten beginnen, denk ik.

Ik zou gewoon beginnen, en dan kijken waar je strand, al verwacht ik dat niet.

Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Alleen als er aan passingen gedaan zijn in de main.scm dan moet je helemaal over nieuw beginnen maar gewoon auto's die vervangen worden is geen probleem voor de storyline. :cya:

Geplaatst:

Dus dan is deze auto waarschijnlijk schadelijk voor jouw SA, want dit is in feite een SCM onderdeel, en zoals Gangster hierboven al zei, is dat schadelijk, hierdoor zal hij betwijfeld kunnen crashen bij bepaalde missie's.

Het beste is eigenlijk, om eerst te kijken of je wel de 1e paar missie's kan behalen zonder foutmeldingen en crashes, daarna kan je een SaveGame die op de helft zit Downloaden, en doe je weer hetzelfde. Als laatst probeer je een SaveGame waarin End of Line nog niet gedaan is, dus eigenlijk valk ervoor, dan kijk je of je die kan halen, na al deze tests kan je SA gewoon spelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...