~Mario~ Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Welke opleiding kan ik doen om games te ontwerpen of aan mee te helpen? Reageren
SamShine Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Eerlijk gezegt weet ik het niet, je kan Google gebruiken. Je kan wel al zelf games aanpassen, zoals GTA. Kijk hiervoor in het GTA modding gedeelte van het forum, en er staat bovenaan: ik wil leren modden. Veel suc6! Edit: ik heb nog ff gezocht, en Dit is het resultaat! Hier moet je klikken, waar anders? Bewerkt: 17 maart 2006 door Big-Loser Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ja ik zit al uren te zoeken op google maar kan echt niets vinden. Reageren
SamShine Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 GTA modden en Gamemaker. Gamemaker is een klein makkelijk programmatje om je eigen spel te maken! Ik hoop je hiermee nog meer geholpen te hebben En check de krant ook! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hier staan een aantal opleidingen op een rijtje: GameZ.nl Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 GTA modden en Gamemaker.Gamemaker is een klein makkelijk programmatje om je eigen spel te maken! Ik hoop je hiermee nog meer geholpen te hebben En check de krant ook! Sorry maar Gamemaker maakt allenmaar van hele lelijke spelletjes. ontopic:Zoek ff in het telefoonboek daar staan soms opleidingen in. Reageren
SamShine Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Sorry maar Gamemaker maakt allenmaar van hele lelijke spelletjes. Je moet toch ergens beginnen? Als je gelijk een spel wil maken waar EA of R* al moeiten mee heeft word je nooit een goeie ''gamemaker''. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Je moet eerst eens bedenken wat je binnen de gamesindustrie wilt gaan doen, programmeren, 3d moddelen etc etc. Wat voor diploma heb je al? enz Reageren
Ken-D Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 GTA modden en Gamemaker. Gamemaker is een klein makkelijk programmatje om je eigen spel te maken! Ik hoop je hiermee nog meer geholpen te hebben En check de krant ook! Sorry maar Gamemaker maakt allenmaar van hele lelijke spelletjes. ontopic:Zoek ff in het telefoonboek daar staan soms opleidingen in. Je kunt er best mooie spellen mee maken hoor. Een oude Duke Nukem 3d shooter bijvoorbeeld. Met een gamemaker zulke spellen maken is gewoon erg goed. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Je zou kunnen beginnen met het voltooien van een HBO ICT opleiding van daaruit kan je verder groeien in het vak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.