Stan O. Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 waar kan je de [/b]sandking vinden? wil iemand ff een kaartje posten? alvast bedankt greetz GTASUPAfreak Reageren
quinton Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Onder de Big ear! Dat is een hele grote sataliet in de desert! Reageren
Alexy Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Wat heeft dit met een easter-egg te maken ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) De Sandking staat onder de Big ear, dat is een hele grote sataliet in de desert. En je post dit in het verkeerde subfora, hij kan beter in GTA SA General. Ik edit mijn post zo voor een kaartje! Kaartje: let niet op het andere spul alleen om de rode cirkel. Bewerkt: 17 maart 2006 door Typhoon Reageren
Stan O. Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) sorry ik heb het hier verkeerd gezet en kan een mod dit topic soms verplaatsen? @typhoon kan je ook een screen posten want ik ben heel de dag bezig geweest om die wagen daar te zoeken en kan hem niet vinden! Bewerkt: 20 maart 2006 door GTASUPAFreak Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) je moet heel dicht bij die satteliet zijn en ja wat heeft dit met een ee te maken? Bewerkt: 25 maart 2006 door Anton van Hussel Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Was het nodig om dit topic te bumpen? Hij heeft zijn antwoord al lang gekregen, dus jouw reactie was een beetje nutteloos. Dit hoort hier natuurlijk niet thuis, ik verplaats het naar SA general en ik gooi er een slotje op. EDIT: Blijkbaar nog niet helemaal beantwoord, foutje van mij.. Moved -> SA General. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Bij de sateliet staat er een hek bij er is ergens een opening dan zit hij naast de sateliet ergens binnen het hek Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 kan je ook een screen posten want ik ben heel de dag bezig geweest om die wagen daar te zoeken en kan hem niet vinden! Hier hoef ik niet veel bij te zetten . >>Hier<< vind je de foto van de San King. Reageren
noedel Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je rijdt gewoontjes naar die grote satelliet, je loopt errond tot je een opening in de omheining ziet, je loopt erin, en dan ff zoeken onder de satelliet... Soms heeft hij hydraulics, soms niet. Bij de transfender, loco low (ofzoiets) en wheel arch angels kan je er niets mee doen. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.