Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hey,, kunnen jullie de cutscene van de missie madd dogg geven.. Want dat cutscene is echt leuk.. Alvast Bedankt.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Wat bedoel je eigenlijk met Cutscene..? Onder Cutscene versta ik een Loading Screen, dus even wat beter uitleggen a.u.b En als het een Mod is, zit je hier verkeerd en moet je in het Modding Fora zijn Reageren
BaasB Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Cutscene is volgens mij zo'n filmpje. Zo'n filmpje krijg je altijd voordat een missie begint. Bijvoorbeeld aan het begin van het spel, dat CJ thuiskomt, en dat Big Smoke dan denkt dat hij een inbreker is. Dat is een cutscene. Ik hoop dat je het snapt, ik kan het niet zo goed uitleggen, sorry. Groeten BaasBart Bewerkt: 17 maart 2006 door BaasB Reageren
Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 nee het is geen mod begin filmpje van de missie madd dogg Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Mischien even kijken op www.video.google.com Reageren
Dago58x Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Nee In video google staat het niet DIe gast is nog steeds in san fierro Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Wacht ik zal wel even kijken. Geduld a.u.b. HIER staat tie. Bewerkt: 17 maart 2006 door denkaanhenk Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik denk dat niemand die heeft momenteel, dus je zal het zelf moeten doen. Dit kan als volgt, start gewoon een New Game, speel hem zover tot de missie van Madd Dog (is het de 1e, of End of Line) Als het End of Line is, gewoon even een Savegame Downloaden. Je neemt het gewoon op d.m.v Camtasia Studio van Techsmit, je kan eventueel nog wat effecten toevoegen met Windows Movie Maker Veel Suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.