Jump to content

[VIDEOTUT]Auto's modeleren in 3ds max

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Omdat ik nu weet hoe je auto's modelleert in 3ds max, dacht ik, laat ik het delen met mensen die het niet goed kunnen.

De tutorial heeft 3 delen.

In deze 3 delen komen

* Blueprints uitknippen

* Blueprints toevoegen in 3ds max

* Je eerste polygon (en wat je daarna moet doen)

* Chamfer Extrude en Cut tool

Het niet de allebeste tutorial die jullie waarschijnlijk gezien hebben, maar he, het is de eerste videotutial in het Nederlands over automodelleren.

Voor meer info; http://www.3d-palace.com.

De filmpjes komen vanavond

Wat denken jullie, willen jullie beginnen (na het zien van mijn videotut?)

Ok ok deel 3 is er al:

Deel 3 (Rapidshare)

Deel 3 (Megaupload)

Deel 2 (Rapidshare)

Deel 2 (Megaupload)

Deel 1 (Megaupload)

zo alle delen, verwacht niet dat het enorm uitgebreid is maar het geeft je een start in automodelleren

Mirrors zijn welkom, geef dan wel alleen credit aan mij.

@Blaster: Ik ben ook niet de beste in uitleggen, maar door het visueel te zien hoop ik dat mensen wat wijzer worden! :puh:

Ik heb zo rijles dus ik kan de andere pas later vandaag uploaden (9.00)

Bewerkt: door TommieguN
Geplaatst:

Daar hebben jullie gelijk in.

Ik weet ook niet waarom ik met deel 3 begin.

Om jullie te plagen mssn :puh:

Geplaatst:

Please beoordeel.

Als je iets mis, zeg dat dan, want dan kan ik het misschien er bij doen.

Commentaar geven is toegestaan uiteraard, maar NIET over mijn stem.

Ik praat in het echte leven anders, wat ik trouwens al gezegd heb in mijn eerste videotut.

Geplaatst:

Ik had je geprobeerd te pm'en tommiegun maar dat kon niet omdat je postvak vol is ofzo.

Dan zet ik het hier maar:

Oi,

Ik zag in het modding fora dat je een film-tutorial gemaakt had, jammer dat je rapidshare en megaupload hebt gebruikt, deze zijn wat langzaam en lastig te downloaden. Ik heb wel een host voor je :) Het enige wat ik ervoor terug hoef is een link naar de film-tut op mijn site, SA-Modding.com \\\ 3DModding.com

Groeten,

Blaster27

Geplaatst:
Please beoordeel.

Ik praat in het echte leven anders, wat ik trouwens al gezegd heb in mijn eerste videotut.

Beste Tommiegun, ik zal je videotut beoordelen.

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt om een tutorial te maken,

alleen is van deze tutorial niet echt te leren hoe je een auto moddeld.

Deel 1 en 3 zijn niet echt van belang. Maar voor de ''beginner beginner'' is dit wel leuk om te bekijken.

Geplaatst:

Dit heeft eigenlijk niet echt veel te maken met auto modelling maar het kan geen kwaad ;)

ik heb af en toe paar stukjes bekeken en toen kwam ik tegen hoe je zat te kloten om het doorzichtig te maken :schater: ik geef 1 tip alt+x :engel:

Geplaatst:

Ik vind het geweldig dat je de moeite neemt om een videotut te maken. Hoewel ik er niet veel uit geleerd heb zal dit toch wel handig zijn voor mensen die totaal nieuw zijn. Doe zo voort!

P.S. Met welk programma heb je dat gemaakt? Ben namelijk van plan ook wat videotuts in elkaar te knutselen :D

Geplaatst:
Ik had je geprobeerd te pm'en tommiegun maar dat kon niet omdat je postvak vol is ofzo.

Dan zet ik het hier maar:

Oi,

Ik zag in het modding fora dat je een film-tutorial gemaakt had, jammer dat je rapidshare en megaupload hebt gebruikt, deze zijn wat langzaam en lastig te downloaden. Ik heb wel een host voor je :) Het enige wat ik ervoor terug hoef is een link naar de film-tut op mijn site, SA-Modding.com \\\ 3DModding.com

Groeten,

Blaster27

Ok, je mag het op die site's hosten.

Please beoordeel.

Beste Tommiegun, ik zal je videotut beoordelen.

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt om een tutorial te maken,

alleen is van deze tutorial niet echt te leren hoe je een auto moddeld.

Deel 1 en 3 zijn niet echt van belang. Maar voor de ''beginner beginner'' is dit wel leuk om te bekijken.

Ik moet toegeven dat ik er nu nog idd niet veel van wist, maar het is wat ik nu weet en ik ben het nog aan het leren.

Dit heeft eigenlijk niet echt veel te maken met auto modelling maar het kan geen kwaad ;)

ik heb af en toe paar stukjes bekeken en toen kwam ik tegen hoe je zat te kloten om het doorzichtig te maken :schater: ik geef 1 tip alt+x :engel:

Thankxs voor de tip

Ik vind het geweldig dat je de moeite neemt om een videotut te maken. Hoewel ik er niet veel uit geleerd heb zal dit toch wel handig zijn voor mensen die totaal nieuw zijn. Doe zo voort!

P.S. Met welk programma heb je dat gemaakt? Ben namelijk van plan ook wat videotuts in elkaar te knutselen :D

Ik heb het in Camtasia Studio (3) gemaakt.

Als je een paar losse delen heb, kan je het met Windows Movie Maker (2) bij elkaar voegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...