Arjen Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Was even aan het experimenteren en dit kwam er uit.. Hij lijkt beter op donkere fora's. [best viewed in Firefox] Reageren
SamShine Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Echt prachtig! Het is net of er een paar kaartjes liggen waar op is geschoten! Ik geef je een 9,3/10! Het enige minpunt is de tekst, probeer die iets kleiner te maken, en misschien een soort render of een glans erin stoppen! KUTGW! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Die witte vlekken zien er nog al raadselachtig uit, als je begrijpt wat ik bedoel . Maar afgezien daarvan vind ik het erg mooi, vooral het lettertype vind ik erg geslaagd. Die background is gaaf gedaan, vooral die donkerrode (roestachtige kleur) vlekken zijn een mooi detail. Misschien is het mooier als dat logo precies in het midden zit, nu zit hij iets boven het midden.. Een overall rate van 8/10. Bewerkt: 17 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.