ACID Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 hoi, ik heb problemen met mta sa r1.1 als ik een tijdje speel loppt gta sa vast weet iemand hoe dit kan ? en kan er iemand helpen ? Reageren
BaasB Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Je kunt deze vraag beter in het MTA forum stellen. Link naar het MTA forum: klik. Veel succes ermee. Groeten BaasBart Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 hoi,ik heb problemen met mta sa r1.1 als ik een tijdje speel loppt gta sa vast weet iemand hoe dit kan ? en kan er iemand helpen ? Kijk even naar de site. MTA Delete MTA Download MTA opnieuw Instaleer het. En spelen maar! Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 >>> Door Dizzee: Moved naar MTA help<<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) hoi, ik heb problemen met mta sa r1.1 als ik een tijdje speel loppt gta sa vast weet iemand hoe dit kan ? en kan er iemand helpen ? Kijk even naar de site. MTA Delete MTA Download MTA opnieuw Instaleer het. En spelen maar! Dat is niet helemaal waar. Dat werkt dus absoluut niet. Svp. even nuttige dingen posten ok + Edit: Ik wil niet als een moderator overkomen maar ik stoor em er wel één beetje aan. Bewerkt: 17 maart 2006 door SummerBase Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 hoi, ik heb problemen met mta sa r1.1 als ik een tijdje speel loppt gta sa vast weet iemand hoe dit kan ? en kan er iemand helpen ? Kijk even naar de site. MTA Delete MTA Download MTA opnieuw Instaleer het. En spelen maar! Dat is niet helemaal waar. Dat werkt dus absoluut niet. Svp. even nuttige dingen posten ok + Edit: Ik wil niet als een moderator overkomen maar ik stoor em er wel één beetje aan. Hoe kom jij daar bij. Wat jij post is onzinning! Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) hoi, ik heb problemen met mta sa r1.1 als ik een tijdje speel loppt gta sa vast weet iemand hoe dit kan ? en kan er iemand helpen ? Kijk even naar de site. MTA Delete MTA Download MTA opnieuw Instaleer het. En spelen maar! Dat is niet helemaal waar. Dat werkt dus absoluut niet. Svp. even nuttige dingen posten ok + Edit: Ik wil niet als een moderator overkomen maar ik stoor em er wel één beetje aan. Hoe kom jij daar bij. Wat jij post is onzinning! Je hebt gelijk gozer . Ik heb de oplossing jongens. Het werkt echt goed ik heb nu geen enkele vastloper meer. Klik hier om de patch te downloaden. Je pakt de client.dll bestand uit en plaatst hem in: programm filers/mta san andreas/mods/race daar vervang je de dll door de patch die je uitgepakt hebt. Ik hoop dat jullie nu veel plezier zullen beleven aan v1.1 Graag gedaaan, en veel succes. Nog vragen ik hoor het graag. Bewerkt: 18 maart 2006 door SummerBase Reageren
ACID Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) ow sorry, ik wist niet dat er ook een MTA forum was en SummerBase die link doet ut niet dus heb je nog een andere link voor me ??? Bewerkt: 18 maart 2006 door spacerune Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik heb voor de leden van gtagames/gtaforum de patch online gezet. http://rapidshare.de/files/15823511/Client.zip Veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.