Jump to content

op pc heen en weer gaan met de camera

Recommended Posts

Geplaatst:

heey

ik ging sa op pc spelen en ik weet niet hoe ik de camera precies moet gebruiken kan dat alleen met de muis anders is het omin moeilijk schieten

heb hem net op pc want op ps2 is de besturing veel makkelijker :puh:

maar ik vind dit veel moeilijk kan iemand me helpen?

alvast bedankt;)

Geplaatst:
heey

ik ging sa op pc spelen en ik weet niet hoe ik de camera precies moet gebruiken kan dat alleen met de muis anders is het omin moeilijk schieten

heb hem net op pc want op ps2 is de besturing veel makkelijker :puh:

alvast bedankt;)

nou op de pc is het ding is het van die midden.

als je die hebt natuurlijk dan moet je hem naar voren of naar achteren inzoemen..

zo kun je dus makkelijk fotograferen..

Veel Succes..

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet gewoon inzoemen en dan kan je gewoon bewegen met de pijltjes toetsen :Y

En als je problemen hebt met het gamen met een toetsenbord+muis dan raad ik je aan om een controller te kopen.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)

De besturing van de camera is niet heel moeilijk. Probeer eerst je doel vast te leggen. Dat doe je door goed te richten op je doel. Je kunt dan inzoomen* om het plaatje gedetaileerder te krijgen. Als je een fotogeschoten hebt, dan komt deze in de map Gallery te staan. Deze map vind je in Mijn Documenten > San Andreas User Files. Daar staan alle foto's die je geschoten hebt, ook tijdens de missies of voor de collectables. Of gewoon lol foto's ;)

*= Het inzoomen en uitzoomen gaat gelijk als de sniper. Je kunt gewoon inzoomen door naar boven te scrollen of op Z op op Page Up te druken. Het uitzoomen doe je door naar beneden te scrollen, of op X te drukken, of op Page Down.

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...