ViceSunshine Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Telkens als ik een savegame download denkt het spel ofwel: -Dat ik een nieuw spel begin. -Dat de slot corrupted is. Het lukt echt met geen ENKELE savegame, thnx PS:Ja,ik heb een legale versie. Bewerkt: 17 maart 2006 door Dragon of chaos Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 een kleine Cursus Kijk eerst of je plek vrij hebt voor Savegames op te slaan. Download een Savegame Hier. Zet hem in C/Documents And Settings/[Gebruikers naam]/My Documents/Gta San andreas userfiles. Start Sa op. Load Game . Spelen maar als je bijvoorbeeld een savegame hebt met het Nummer 6, en je hebt al een savegame met nummer 6. verander de gedownloade savegame dan naar BV 5 (naam wijzigen) Hopelijk werkt het wat hierboven staat! Tales Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 ja,dat doe ik allemaal. Het probleem is dat het spel WEET dat ik bv juist een savegame heb gedownload waarvan de laatste missie end of the line was,maar dat hij DENKT dat het een nieuw spel is dus krijg ik: Francis international airport ... @ tales: srry voor de onduidelijkheid Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Dan ligt het aan de Savegame ... probeer eens een gewone 100% save game. Of Install je SA opnieuw ! Tales Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Je doet helemaal niks verkeerd hoor, dit komt alleen maar omdat je V2 van het spel hebt. Meer informatie kan je hier lezen: KLIK Je hebt namelijk savegames nodig die met V2 zijn gespeeld. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ja, die zorgt ervoor dat je geen mods meer kan maken zoals de Hot Coffee Mod, tevens kun je ook voor zover ik weet geen andere mods instaleren. Verder worden er wat bugs en glitches verholpen. Geloof me, V1.0 gewoon lekker houden, je hebt er veel meer plezier van. Bewerkt: 17 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Nja,ik heb alles gedaan wat jullie zeiden en nu laat hij zelfs geen normale savegames meer... Maar toch bedankt voor de hulp . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Nja,ik heb alles gedaan wat jullie zeiden en nu laat hij zelfsgeen normale savegames meer... Maar toch bedankt voor de hulp . Weet je ook zeker, dat je gedowngraded hebt naar V1.0? Enige wat je hoeft te doen, is de patch te instaleren. En heb je niet savegames zitten downloaden voor V1.0 terwijl jij V2 had? Dan kun je GTA, nog even op nieuw instaleren, maar of dat helpt. Allemaal mogelijkheden, er zal toch wel één goed zijn? PS: Wanneer heb je hem gekocht? Daaruit kunnen we opmaken welke versie je nu hebt/had. Bewerkt: 18 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Gisteren,en ik ben ZEKER dat ik men v2 gedowngrade heb, maar hij wil de forum savegame nog steeds niet laden . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Gisteren,en ik ben ZEKER dat ik men v2 gedowngrade heb,maar hij wil de forum savegame nog steeds niet laden . En als je V2 Save-games download, doet hij het dan wel? Anders deïnstaleer hem, instaleer hem weer, en download wat V2 savegames. PS: Wanneer heb je hem gekocht? Daaruit kunnen we opmaken welke versie je nu hebt/had. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Gisteren,en ik ben ZEKER dat ik men v2 gedowngrade heb,maar hij wil de forum savegame nog steeds niet laden . Ik he been simpele test. Ik heb hier een V2-savegame neergezet en een V1-savegame neergezet. Download ze allebeide eens en test eens welke het doet. Download je deze en de savegame doet het? Dan heb je V1. Download je deze en de savegame doet het? Dan heb je V2. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Thnx ruurd,het blijkt (volgens die test) dat ik V2 heb,alhoewel de patch zegt dat ik V1 heb . Maar bedankt iedereen,dan zal ik me op V2 games richten . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dat is dan héél vreemd. Ik zal nog eens zoeken naar een andere patch, maar werkt MTA nu wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.