Jump to content

politie in de auto

Recommended Posts

Geplaatst:

ik las op dit forum dat sommige mensen politie gaan spelen door de iedereen recuteren code te doen en dan tegen politie mensen doen dat lukt bij mij ook alleen als ik ze dan in me LSPD (Los Santos politie auto) auto wil doen stappen ze niet in weet iemand hoie ik dit kan verhelpen ik wil ze perzee in een politie voertuig

thnx alvast

Santos.

Geplaatst: (bewerkt)

Op G of H drukken!!

dat werkt bij mij meestal wel:)

Edit:

Moet je wel naar hem richten!!

Dat er z'n groen dingetje boven staat!!

Room

Bewerkt: door Room
Geplaatst:

dat weet ik wel ik heb hem op xbox! dus das DPAD UP maar hij zegt qwel I WILL BE YOUR GANG MATE maar er komt geen groen ding boven ze

Geplaatst: (bewerkt)

eyz,

mischien kan het wel niet bij politie agenten.,, mischien wel logisch, ze zijn niet egt bepaald je vriend, als het er op aan komt ;)

(srry voro de vorige post, ik had niet goed gelezen) :$

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

Gewoon recruteren (ik neem aan dat je weet hou dat moet op de x-box) en dan in de auto voor ze gaan staan. Als het goed is stappen je gang leden dan gewoon in. Maar wat bedoel je precies met 'zo'n groen ding?' Als je dat ding dat de gezondheid van iemand aangeeft bedoelt, doe je het goed met recruteren. Dan zouden ze moeten instappen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...