King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Weten jullie waar je bazooka kan vinden op straat ik kan ze nog niet kopen~!! Ik moet een missie doen van dat ik een Helicopter moet beschermen. Misschien weten jullie waar een bazooka ligt? MvG. Room Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) De bazooka, oftwel Rocket Launcher ligt hier (kijk naar de gele stipjes): Klik! Dan heb je ook nog de Heat-Seeking Rocket Launcher, en die kun je op deze plaatsen vinden: Klik! Veel succes met knallen! Edit: Ja, sorry, ik had de verkeerde kaartjes eerst! Bewerkt: 18 maart 2006 door Froodooo Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik zie geen gele stippen!! Zie helemaal geen stippen:S Zie kaartje wel maar geen stippen!! :$ Room Edit: Oja, Nu wel!! Bedankt Froodooo Bewerkt: 18 maart 2006 door Room Reageren
RogierS. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Let er wel op dat hij pas in dat huis van Toreno ligt als je de missie "Vertical Bird" gedaan hebt! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ja en als je die missie hebt gedaan. Ligt er ook een vlammenwerper en een minigun. Je pakt er een. Dan save je. En dan pak je weer hetzelfde die je net hebt gepakt. Je save weer. Doe dit net zo lang tot je genoeg kogels hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.