qbdown Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Wie kan ff plaatje posten waar ik sub urban kan vinden ?? Alvast bedankt, Robbin237 Reageren
Stan O. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) ik kan geen plaatje posten maar wel zeggen waar hij is: ga naar de spoorweg vlakbij een tunnel in los santos en dan naar de 2e straat dan rechtdoor totdat je een winkel ziet met suburban erop je kan hem ook herkennen met het shirtje pictogram LET OP je kan er alleen maar in als je de missie´s van ryder hebt gehaald! greetz GTASUAfreak EDIT:trecton was me voor Bewerkt: 18 maart 2006 door GTASUPAFreak Reageren
qbdown Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik vroeg om een map :| Maar toch bedankt ik ga het ff proberen !!! In welke page moet ik in wiki gta kijken ? Bewerkt: 18 maart 2006 door Robbin237 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik kon niks vinden op wikigta. Dus zeg ik het wel even. Hij ligt een beetje in het noord oosten van Los Santos. Vlakbij de spoorlijn. En vlakbij een save house. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Je kunt natuurlijk ook op de Map in San Andreas zelf kijken ... Wanneer je in Los Santos bent, kijk je op de Map, en ligt er in het Noorden van de Stad, in de "Ghetto" wijken, een Sub Urban... In Las Venturas, ligt er eentje helemaal rechts bovenin, in het "WinkelCentrum". Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hier van elk eiland een kaartje gemaakt waar je de Sub Urban kan vinden. In Badlansof de Dessert zitten géén kleding winkels dus daar hoef je gelukkig niet te zoeken. Bij elke rood blokje zit de kleding shop Sur Urban Los Santos: San Fierro: Las Venturas: Bewerkt: 18 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 robin vlak bij glen park Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.