Argon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik ben gisteren even bezig geweest voor een MSN bot, dat is iets dat als jij iets tegen e-mail adres iets zegt deze direkt antwoord met tekst die ikzelf wil. Dus misschien is het wel leuk om zoiets te maken voor gtaforum? Ik heb hem gemaakt in php en mysql. Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Kan denk ik wel funny worden:P Wat zijn die emailadressen dan?? Dan kan ik er 1 toevoegen!! Room Reageren
Argon Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Momenteel heb ik alleen nog maar een bot voor mijn site! Maar als veel mensen dit leuk vinden kunnen we zo iets maken met een paar mensen hier en een hele grote woord database aanleggen. Of er spelletjes in steken zoals "kraak de code". Reageren
Samurai Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Zou je zo een tutorial willen maken hoe je dat doet? Reageren
Jarno Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Een GTAForum MSN Bot zou wel vet zijn waarbij je zegt bijv: "stats Joriz" dat hij aantal dingen van Joriz zijn profiel weergeeft zoals je signature systeem. Ik ben er zeker een voortstander van. Reageren
Argon Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Het enigste probleem is dat php hier niet echt de beste taal voor is om dit te maken. Want men loop word na een tijdje afgebroken dus moet ik de bot restarten om de 5 minuten. En voor de iets of wat ervaren php scripters: Ik heb al geprobeerd om de time limit op 0 te zetten maar tevergeefs... edit: Hoe een bot zouden we er dan van maken een met woorden die percies tegen je praat of een met functies, of een met de beide? Bewerkt: 18 maart 2006 door juuldr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.