Jump to content

Me vaders pc nu ook raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik start harry potter op en sluit meteen weer af en dan staat er het afsluitscherm en drukt de pc zomaar op afsluiten dus ik druk meteen de reset knop in en dan komt er een stemmetje uit de pc met iets van Rached is the pached ofzo en toen stond er f1 contineu Ofzo engels is me slechste vak en delete to bios

Geplaatst:

ja gaat zeker een virus hebben.laat je virusscanner een paar keer lopen.

in elk geval er is iets mis met je pc.

greetz roeiertje

Geplaatst:

Inderdaad, ik denk dat je een virus hebt. Ga eerst even je virusscanner updaten en laat hem daarna scannen.. Vindt hij niks raad ik je aan een systeemherstel te doen, een systeemherstel op een punt van voor de installatie van Harry Potter..

Hoe kom je aan het spel, waarschijnlijk gedownload zeker.. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een virusje meegedownload...

Geplaatst:

dan hebben we de rached is the pached virus al 10 x gehad want toen we hem net gekocht hadden had hij het ook 1x opgestart en nee harry potter heb ik niet gedownload illegaal gebrand en voor dat harry potter op de pc stond deet ie ook al raar zoals bij fifa dan gaat ie ineeen x afsluiten met rapport verzenden enzo mischien ligt het wel aan het netwerk dat mijn pc de virussen aan me vader zijne had doorgestuurd had ik liever dat hij de virussen naar me zus zijne stuurde we hebben netwerk met draden

Geplaatst:
dan hebben we de rached is the pached virus al 10 x gehad want toen we hem net gekocht hadden had hij het ook 1x opgestart en nee harry potter heb ik niet gedownload illegaal gebrand en voor dat harry potter op de pc stond deet ie ook al raar zoals bij fifa dan gaat ie ineeen x afsluiten met rapport verzenden enzo mischien ligt het wel aan het netwerk dat mijn pc de virussen aan me vader zijne had doorgestuurd had ik liever dat hij de virussen naar me zus zijne stuurde we hebben netwerk met draden
Nouja goed, dan ligt het niet aan dat Harry Potter spel, maar zeker is dat je een virus hebt. Dus nogmaals udate je virusscanner en laat hem scannen.. Als je de laatste update hebt moet de scanner het virus wel herkennen..
Geplaatst:

maar wat houd rached is the pached dan in? want ik neem aan als hij dat zeght het niet modern is maar juist een foutmelding is want er staat anders niet vooor niet press F1 to continue of delete to bios

maar ik heb gehoord dat kabel veiliger is dan draadloos dus ik dacht dan kunnen mijn virussen naar die van me vader zijne gstuurd zijn

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...