King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen?? Dit is niet mijn computer maar die van me broertje, gister speelde hij dit nog maar nu doet die het niet. Weet iemand een oplossing voor dit: Weet iemand een oplossing ?? Room Ik herhaal wel veel Bewerkt: 18 maart 2006 door Room Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Je moet de nieuwste versie van DirectX instaleren, die is bijgeleverd op de SA DVD, vanaf daar kan je hem gewoon installen. Directx kan je ook hier downloaden. Dit hoort beter in het GTA SA Hardware gedeelte thuis. Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ja eigenlijk wel maar ik wist niet waar ik het moest neer zetten;) Bedankt I TRY Room Edit: Ja oke maar eigenlijk is dat 1e plaatje het probleem!! Ik heb DirectX 9.0 er wel opstaan!! Bewerkt: 18 maart 2006 door Room Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Moved > Gta San Andreas Hardware Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Bij dit probleem kan hij een bestandje niet vinden. Dit bestandje kun je op het internet gewoon downloaden, en wel hier. Ik zal nog even opzoeken waar je dat bestandje moet plaatsen. Succes, en ik hoop dat het allemaal lukt. Bewerkt: 18 maart 2006 door Froodooo Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Waar moet ik dit neerplaatsen? Room Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dat bestandje moet je in de volgende map plaatsen: C:\WINDOWS\System32 Succes! Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dan geeft die nog hetzelfde probleem aan!! Het is wel raar!! Room Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Probeer je GTA eens opnieuw te instaleren, meschien helpt dat. Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik weet niet waar die CD ligt want dit is de ROOM van me Broertje!!! ik vraag wel als die thuis komt!!! anders doe ik hem zo wel ff op me eigen computer!! Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.