Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Als julie gta2 spelen vinden julie dat ook niet afgezaagd nu je weet dat er gta3 gta vc en binnekort sa is :o Reageren
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Het is idd een oud spel alleen het is toch wel leuk om het af en toe te spele ofzo als je nix te doen hebt... Verder zijn GTA 3, VC en SA natuurlijk veel leuker Reageren
Melchior Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Ik vind persoonlijk GTA2 helemaal niet meer leuk, ik speel het ook nooit meer. Maar andere oude spellen speel ik wel heel vaak en vind ik nog steeds heel leuk. (No One Lives Forever 1/2, en Medal of Honor Allied Assault)! Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Gangsta¬, je trapt op m'n hart GTA2 en GTA III+ zijn niet met elkaar te vergelijken. Ik speel het nog erg vaak, en vind het nog steeds een geweldig spel, hoewel ik GTA III+ erg leuk vind. Het één sluit het ander toch niet uit? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Nee dat is waar ik speel soms wel eens GTA1 dus, maarre GTA 2 kan je idd niet vergelijken met GTA3 Of Vice City. De Sfeer van GTA2 vind ik nog steeds erg leuk, en lekker ouderwets :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Ik heb 1 gedownload legaal van R* kan dat bij 2 ook? Reageren
8-Ball Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Ik heb 1 gedownload legaal van R* kan dat bij 2 ook? Nee, dat kan niet! Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 nou ik vind GTA 2 stukken beter als je GTA 1 of GTA london bekijkt, dus zo afgezaagd is het niet, nog voordat GTA 3 uitkwam dacht ik dat het een flop zou worden omdat rockstar niet gewend zou zijn om een spel in 3D te maken.. toen ik het een keer speelde was ik meteen verkocht sinsdien ben ik het vaker gaan spelen en ik was er verslaafd aan.. Nu wacht ik op San Andreas omdat ik Vice city of gta 3 niet meer speel Maar kijk: elk vervolg op een spel word beter, dan kan je wel zeggen in 2004 dat een spel van 1999 of ouder slecht is maar ik weet zeker dat je dit toen een kei goed spel vond :lol: Reageren
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) Gangsta¬, je trapt op m'n hart GTA2 en GTA III+ zijn niet met elkaar te vergelijken. Ik speel het nog erg vaak, en vind het nog steeds een geweldig spel, hoewel ik GTA III+ erg leuk vind. Het één sluit het ander toch niet uit? Ik vindt gewoon als je gta3 met gta2 vergelijkt is het gta2 gewoon zo saai , was vroeger men favoriet to gta3 uitkwam is gewoon men mening sorry for breakin your hart Bewerkt: 22 september 2004 door Gangsta¬ Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 GTA2 is gewoon een heerlijk melig spel voor tussendoor, en dan vooral de multiplayer. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Ja dat vind ik nou ook, ik speel het ook weleens tussendoor, maar ik speel VC nog erg vaak maar ook niet iedere dag meer. Als die asteroide niet inslaat ga ik SA kopen voor de PS2 :lol: :lol: GTA2 is NIET afgezaagd Reageren
Q Dude Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 GTA2 is gewoon een heerlijk melig spel voor tussendoor, en dan vooral de multiplayer. precies want de multiplayer rulezz echt! Reageren
Thabit Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Ik vind persoonlijk GTA2 helemaal niet meer leuk, ik speel het ook nooit meer.Maar andere oude spellen speel ik wel heel vaak en vind ik nog steeds heel leuk. (No One Lives Forever 1/2, en Medal of Honor Allied Assault)! Nou, zo oud is Mohaa toch niet! Reageren
dark_father0 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 gta 2 is beter dan 1 en ook niet afgezaagd gewoon iets minder snapi :lol: Reageren
EXIT Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 GTA 2 is een een goed spel om over netwerk kabel te spelen het is niet traag en het GTA 3 en VC en SA zijn niet met twee te spelen zonder internet ps heeft iemand iets om gta vc via netwerk te spelen @-mail dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.