Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Veel mensen worden gek van de respawn functie en daarom heb ik die van alle maps weggehaald. Deze maps zijn bedoelt voor iedereen die een eigen server heeft. Enjoy Hier de link: -klik- Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dankjewel. Maar volgens mij kun je dat ook gewoon in de config instellen. Maar toch bedankt Reageren
Jarno Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Maar volgens mij kun je dat ook gewoon in de config instellen. Dat is juist het probleem, dat kan niet. Goliat je zegt "alle" maps. Je bedoelt de > 2000 maps op Central.MTASA.Com?! Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 In MTA 1.1.1 is toch de functie om een maximale respawn tijd in te vullen? Als je die nou heel hoog zet, dan ben je gelijk van dat probleem af neem ik aan. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Volgens mij moet je het per map doen, dat heb ik tenminste gedaan. Gewoon van elke van de 138 standaard maps de spawn-mode op none gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.