Warrior Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Hoe is Brian dood gegaan want ze zeggen altijd dat CJ hem heb laten dood gaan maar hoe is hij dan overleden Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 volgens mij was hij vermorrdt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik heb nooit iets gehoord over Brian in GTA San Andreas. Het zal wel weer een glitch zijn ofzo. Ik heb GTA San Andreas uitgespeeld. Maar ik heb nooit een screen of een verhaal over Brian gehoord. Hij zal wel vermoord zijn da,s meestal zo in GTA San Andreas. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Nee, hij heeft een auto-ongeluk gehad. Ik weet alleen niet f dit opzettelijk is gebeurd of een normaal ongeluk. CJ kon het niet meer uithouden en is naar Liberty City gegaan. toen zijn moeder werd vermoord isie terug gegaan en de rest weet je al, OGF wordt de grootste en sterkste gang ooit. denkaanhenk, kijk eens op de GTA San Andreas Introduction, daar praten ze ook over Brian. Bewerkt: 18 maart 2006 door Thomas Crown Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Hmm ik heb daar nooit een cutcene van gezien. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Die is er ook niet, als je oplet zie je dat hij wel vaker genoemt wordt, bij de eerste en de laatste missie bijvoorbeeld Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik denk dat hij gewoon is vermoord door een rivaliserende gang. Ze zeggen dat CJ hem eigenlijk vermoord heeft, omdat CJ weg ging naar Liberty City en dus eigenlijk de Grove Street families in de steek liet. Sweet is ook boos op CJ omdat hij weg ging en bijna elke dag werd er wel een lid van de OG's vermoord. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik krijg meer de indruk dat CJ en Brian in een gevecht of zo zaten en CJ gevlucht is, voor wat ik uit het spel kan opmaken. Edit: En dat CJ daarom naar Liberty City gegaan is. Bewerkt: 18 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Brian was dood gegaan bij een auto-ongeluk en daarna ging CJ naar Liberty City, omdat hij er niet tegen kon dat Brian dood was. Volgens mij. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 CJ ging niet alleen weg omdat Brian dood was gegaan maar ook omdat de hele situatie daar ''fucked up'' was. Orange Grove Families kreeg ook steeds minder macht in de gang wereld en CJ zag geen rede meer om te blijven Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Als CJ weg ging omdat ze macht verloren waarom kijkt hij in de eerste missie dan zo gek op als "The Hood" niet groot meer is Reageren
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Volgensmij omdat hij niet heeft gedacht dat het zo erg was , en zo klein. Dus vandaar The Hood. Of hij wou een nieuwe kans. Dat kan ook. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik weet niet zeker of je dit bedoelt,zo niet excuus, maar; CJ kwam niet terug voor een nieuwe kans maar omdat zijn moeder vermoord was he. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ook een beetje een nieuwe kans, anders zou hij nooit gebleven zijn. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heeft iemand mischien een Plaatje van die brian? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.