Sunray Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ja ik denk ook dat die brian verongelukt is in een auto en daarna naar libert city ging en hij keerde terug voor zijn moeder omdat ze dood was Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ook een beetje een nieuwe kans, anders zou hij nooit gebleven zijn. OK, mee eens Heeft iemand mischien een Plaatje van die brian? Nee, hij komt in het hele spel, en de intro DVD, niet voor dus kan je niet eens een plaatje hebben ja ik denk ook dat die brian verongelukt is in een autoen daarna naar libert city ging en hij keerde terug voor zijn moeder omdat ze dood was Als Brian in een auto ongeluk dood isa gegaan waarom zegt cj in de laatste missie dan: "He man. I let brian die you know" tegen sweet Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Mischien zaten ze in de zelfde auto bij dat ongeluk en overleefde CJ in tegenstelling tot zijn broer, het ongeluk wel. Het kan dan dus ook nog zijn dat CJ achter het stuur zat en dat hij zich dus verantwoordelijk voelt voor Brian's dood. En waar komt trouwens het idee vandaan dat Brian bij een auto-ongeluk op het leven kwam? Bewerkt: 19 maart 2006 door Goliat Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik denk dat het dit is:Er was een gangwar en CJ schoot perongeluk op hem of CJ smeerde hem en liet Brian alleen. Reageren
gta3 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 word nooit gezed maar ik denk dat brain en cj alleen ergsen waren en iemand kwam en cj dood knalde dat verklaard ook dat die politie agent zeg:net toen ze je wg jagen van wege brain(of zo iets) Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik denk dat het dit is:Er was een gangwar en CJ schoot perongeluk op hem of CJ smeerde hem en liet Brian alleen. Tuurlijk niet anders zou hij zich nooit meer onder zijn familie leden kunnen vertonen en dan was hij ook nooit terug gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.