Jump to content

gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ja ik denk ook dat die brian verongelukt is in een auto

en daarna naar libert city ging

en hij keerde terug voor zijn moeder omdat ze dood was

Geplaatst:
Ook een beetje een nieuwe kans, anders zou hij nooit gebleven zijn. :Y

OK, mee eens :Y

Heeft iemand mischien een Plaatje van die brian?

Nee, hij komt in het hele spel, en de intro DVD, niet voor dus kan je niet eens een plaatje hebben :N

ja ik denk ook dat die brian verongelukt is in een auto

en daarna naar libert city ging

en hij keerde terug voor zijn moeder omdat ze dood was

Als Brian in een auto ongeluk dood isa gegaan waarom zegt cj in de laatste missie dan: "He man. I let brian die you know" tegen sweet :?

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien zaten ze in de zelfde auto bij dat ongeluk en overleefde CJ in tegenstelling tot zijn broer, het ongeluk wel. Het kan dan dus ook nog zijn dat CJ achter het stuur zat en dat hij zich dus verantwoordelijk voelt voor Brian's dood.

En waar komt trouwens het idee vandaan dat Brian bij een auto-ongeluk op het leven kwam?

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik denk dat het dit is:Er was een gangwar en CJ schoot perongeluk op hem of CJ smeerde hem en liet Brian alleen.

Geplaatst:

word nooit gezed maar ik denk dat brain en cj alleen ergsen waren en iemand kwam en cj dood knalde

dat verklaard ook dat die politie agent zeg:net toen ze je wg jagen van wege brain(of zo iets)

Geplaatst:
Ik denk dat het dit is:Er was een gangwar en CJ schoot perongeluk op hem of CJ smeerde hem en liet Brian alleen.

Tuurlijk niet anders zou hij zich nooit meer onder zijn familie leden kunnen vertonen en dan was hij ook nooit terug gekomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...