Samurai Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Is het moeilijk om te maken? Wilt er iemand een tutorial geven aub... Reageren
Jarno Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik raad je aan om een MSN Bot te maken in PERL. Hier zijn al velen voorbeelden van op het internet. Goede site met voorbeelden enzovoort: Bot-Depot.com Reageren
Samurai Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Thanx, heb even wat topics doorgelezen en moet perl downloaden en dan die bot edditen... Hartelijk bedankt. Reageren
Argon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Is perl gratis? Edit: antwoord al gevonden. Dus dan hou ik hem in php. C# of C++ waren gratis he niet? Bewerkt: 18 maart 2006 door juuldr Reageren
Jarno Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 PERL is gratis hoor. Download (Klik). Reageren
Samurai Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Is perl gratis?Edit: antwoord al gevonden. Dus dan hou ik hem in php. C# of C++ waren gratis he niet? Hoe doe je het in php dan? Reageren
Argon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Je moet eerst connecten met het msn netwerk, dit is het moeilijkste. Maar hier een tutorial maken is onbegonen werk. Mijn script bevat nu zo'n 800 regels aan code dus om die allemaal stap voor stap te gaan uitleggen, en dan nog is wetende dat maar 10 personen ofzo het echt snappen, ... daar heb ik geen tijd voor aangezien ik ook nog examens heb deze week. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.