Tim Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ik had een vraag: Hoe moet een extra auto creeeren in VC, ik bedoel dus een auto moddeleren, en dan zonder een auto te vervagen, het zal wel mogelijk kunnen zijn, dus welke files moet ik aanpasssen (files waar scripts van voertuigen in staan), Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ik denk dat het wel kan maar dat het heeeeel moeilijk is. Heb jij ooit een mod gezien waar dat gedaan is :huh: Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Het schijnt inderdaad te kunnen, er zijn geloof ik nog twee of drie plekken beschikbaar, maar ik heb geen idee wat je er allemaal voor aan moet passen, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Je zult hem in ieder geval in default.ide aan moeten maken, maar welke ID ( eerste nummer op regel) nog beschikbaar zijn weet ik niet. :o Daarna moet je nog verschillende files aanpassen: handling.cfg carcols.dat Mogelijk nog anderen, maar ik kan er zo niet een verzinnen. Als je hem ook nog ergens geparkeerd wilt hebben, zul je ook de main.scm moeten modden. Het is echt veel eenvoudiger om een bestaande wagen te vervangen.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.