Jump to content

Laatste missie: End of the Line

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik ben nu bij de missie "End of the Line" maar als ik in de rode marker ga staan dan komt er dit te staan: You need to take over more gang territories arround Los Santos!. Wie weet wat dit betekend of wat ik nu moet doen? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet meer gebieden in Los Santos veroveren. Alle paarse/gele stukken moet je zien over te nemen. Als je genoeg hebt overgenomen (ongeveer 25 stukken), dan krijg je een telefoontje dat je deze missie kunt starten.

Het is de bedoeling om 35-36% van de gebieden te veroveren. Dit doe je door 3 personen van het desbetreffdende gebied aan te vallen (Je moet Vagos/Ballas-members aanvallen). Als je die vermoord hebt komt er in beeld dat je een gang-war bezig bent. Je moet nu 3 waves (levels) overleven. De eerste wave is altijd best makkelijk. De ballas/vagos members komen dan op je af met knuppels en pistolen. De 2e wave is weer wat moeilijker ze komen nu met machine pistols en lopen met shotguns. De 3e wave is natuurlijk het lastigs, ze lopen nu met AK-47 rond. Dat is het krachtigste terroristenwapen, dus dat is veel knalwerk. Verder ligt er af en toe wel een amor en een health ding. Die moet je proberen op te pakken, zo is je healt/amor balkje weer voller. Als je dat gelukt is is de hood van jou.

In >>dit<< topic vind je allemaal tips hoe je andere hoods kunt overnemen. Daar staan alle truckjes en tips om gemakkelijkj en snel een hood over te nemen.

Bewerkt: door Ruurd31

Neem meer paars/gele stukken over. volgens mij moet je in stats 30% hebben.

EDIT: Ruurd31 is voor :(

Bewerkt: door ikt

Dit betekent dat je 35% gebieden nodig hebt. Als je genoeg hebt belt Sweet je zelf op en kan je de Missie End Of The Line doen.

SilverDust ;)

EDIT: iedereen is me voor ;)

Bewerkt: door SilverDust

Al die blokken: Groen, geel, en paars zijn gang gebieden, als jet het nog niet wist.

Die groene zijn van jou, jij moet minstens 35% van alle gebieden in jou handen krijgen, voordat je aan de missie kan beginnen.

Als je wil weten hoeveel je al veroverd hebt ga je naar: Stats>Gang, dan staat bij gang under control het aantal %.

Edit: Waarom, ben ik weer de laatste? Ik refresh in vervolg maar eens.;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Je moet 35 % van alle gang gebieden veroveren.

Dit doe je door 3 Ballas of Vagos neer te knallen.

En als je geen Ballas of Vagos ziet in een gang gebied.

Dan moet je mensen neer schieten dan komen de Ballas of Vagos vanzelf.

En de eerste wave is simpel.

De tweede hoort al moeilijker.

En de derde is moeilijk.

Je moet ook bukken en schuilen achter voorwerpen.

Dan heb je veel dekking.

Meestal komen ze van 1 of 2 kanten.

Ga niet midden op een kruispunt staan want dan schieten ze je zo dood.

Nou als je 3 waves hebt gehad dan is het gebied van jou en de Orange Grove Families.

Doe dit bij ongeveer 20 gebieden.

Dan belt Sweet je op en kun je aan de missie End of the Line beginnen.

Veel succes. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...