Hutenmah414 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Hey Iedereen, De titel zegt het al, al mijn games haperen Mijn computer heeft al deze games ooit afgespeeld zonder dat ze begonnen te haperen ! Dus aan mijn Computer specs. kan het dus niet liggen, Hier even een lijstje van de games die haperen Ook virusscanner staat uit en Firewall ook. - GUN - San Andreas - Battlefield 1942 Computer Specs: Video Card : RADEON 9700 PRO Video Driver : ati2dvag.dll Driver Version : 6.14.10.6599 Sound Card : Intel® 82801BA/BAM AC'97 Audio Controller Sound Driver : ac97intc.sys Driver Version : 5.10.00.3523 Operating System Windows XP Service Pack 2 5.1.2600 Video Memory : 1 MB Bewerkt: 25 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Tja, als die games eerder wel gewoon draaiden ligt het vast niet aan je specs.. Heb je al gescand op spyware? Dus even updaten en dan scannen.. Hetzelfde geldt voor je virusscanner. Even updaten en dan scannen.. Het kan zijn dat een spyware of virus je pc traag maakt.. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik heb al op spyware gscand maar nog niet op virussen, maar als ik de computer opstart doet hij zelf al een scan en delete hij corupte filles, maar ik zal eerst de viruscan doen en zeggen of dat werkt Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Als systeemherstel naar de datum voor de problemen geprobeerd? BTW, volgende keer computerforum. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Pfff,... Ik zet Sa aan en als ik naar task manager ga terwijl ik speel kijk ik bij CPU Usage en dat schommelt tussen de 100% en 90% Vroeger was dit veel minder, is dit dan spyware of een virus ? Reageren
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Pfff,...Ik zet Sa aan en als ik naar task manager ga terwijl ik speel kijk ik bij CPU Usage en dat schommelt tussen de 100% en 90% Vroeger was dit veel minder, is dit dan spyware of een virus ? Heb ik ook hoor. Heb je andere Programmas op de achtergrond draaien die veelvan de CPU gebruiken? Zet die dan uit Of ben je een dvd/cd aan het coderen? Dan loopt je pc zowat vast. Geen GTA dan dus. Er is een programma die controleert hoe heet je CPU is. Probeer dat uit. Als mijn CPU op 100% draait dan isie 70/75 graden Scan eens op virussen/spyware. Hitman Pro is best wel goed voor spyware. Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Wat mania al zei kan je een systeem herstel doen. Wat ook wel eens wil werken is een defragmentatie. Dan word je HDD weer geordent en loopt het vlotter. Maar wat ik me afvraag: Al deze drie de spelen zijn op DVD. Heb je ook problemen met films afspelen op je PC? En heb je het probleem ook tijdens het spelen met cd-roms in een cd-rom speler. Want er is ook een mogenlijkheid dat je DVD speler je beste tijd gehad heeft. Maar als eerste moet je maar Schijfopruiming en Deframentatie doen. Dit werkt meestal ook wel . Ikkes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Pfff,...Ik zet Sa aan en als ik naar task manager ga terwijl ik speel kijk ik bij CPU Usage en dat schommelt tussen de 100% en 90% Vroeger was dit veel minder, is dit dan spyware of een virus ? Als het aan je CPU ligt, moet je de kast van je PC er even afhalen, en je CPU opzoeken, meestal ziet hier dan wat stof en dergelijke rotzooi op, veegt dit eraf. (CPU zit toch in de kast, had dit ergens gelezen) Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Als ik SA speel of iets anders staat er niets anders aan, dus daaraan kan het dus niet liggen ! Ik heb al mijn virusscanners en spywarescanners 2 keer achtereen laten lopen en ze hebben inderdaad een (paar) virussen en (veel spyware gevonden SA werkt nu terug normaal, maar Gun blijft echt maar haperen, vooral met paardrijden of in een huis binnengaan, heb ook al eens alles op de low settings getzet maar dan hapert het nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.