Jump to content

Sa instal probleem?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil gta sa installeeren doe ik het is die klaar wil ik spelen dan zegt die iets van kan audio kaart niet vinden maar ik weet niet of ik dat heb kunnen jullie helpen? :N

Geplaatst: (bewerkt)

Als je dat niet hebt zou hele jammer zijn. Hier zijn wat truuckjes om erachter te komen dat je wel een geluidskaart hebt. Ik heb 2 truckjes voor je.

1) Kun je muziek luisteren? Weetje dat niet, speel dit dan eens af. Yorin FM Radio en klik daarna op Listen Now. Als de buffer dan geladen is, en je hoort muziek heb je een Audio card.

2) Je kunt het ook chekken door bij Start > Uitvoeren dxdiag in te voeren. Als je dat gedaan hebt, duurt het even om het scherm te laden. Klik nu op het tabblad "Geluid". Als je dan links-boven kijkt staat er "naam". Als daar wat achter staat heb je een geluidskaart.

EDIT: Kan een (g)Mod dit moven naar SA:Hardware?

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ook, kan je natuurlijk even kijken in je PC, door gewoon even de kast die er om heen zit er af te halen, dan even zoeken naar je Videokaart, en kijken of die er wel helemaal goed inzit, en of alle kabeltje er in zitten (als die er zitten)

Veel Succes verder ;)

Geplaatst:
Ook, kan je natuurlijk even kijken in je PC, door gewoon even de kast die er om heen zit er af te halen, dan even zoeken naar je Videokaart, en kijken of die er wel helemaal goed inzit, en of alle kabeltje er in zitten (als die er zitten)

Veel Succes verder ;)

Geluidskaart bedoel je? :puh:

Maar dan kan hij hem ook nog onboard hebben. Dus als je boxen hebt waar geluid uitkomt heb je een audiokaart. Heb je dat niet dan moet je er een aanschaffen ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

als ik gta sa wil installeren krijg ik dit

Error Code: -5005 : 0x8000ffff

Error Information:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1654)

PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas

PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)

PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E

$10.50.0.125

en dan gebruik ik gwn install wizard

kan iemand me helpen>?

Geplaatst: (bewerkt)

• Is je installatie DVD nog wel in goede staat?
  • Gebruik je wel een legale versie van San Andreas? Zo niet, mogen we je niet helpen.
    Verder weet ik het ook eigenlijk niet, maar daaraan zou het misschien kunnen liggen.

Bewerkt: door Robin2130

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...