quincy225 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik wil gta sa installeeren doe ik het is die klaar wil ik spelen dan zegt die iets van kan audio kaart niet vinden maar ik weet niet of ik dat heb kunnen jullie helpen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Als je dat niet hebt zou hele jammer zijn. Hier zijn wat truuckjes om erachter te komen dat je wel een geluidskaart hebt. Ik heb 2 truckjes voor je. 1) Kun je muziek luisteren? Weetje dat niet, speel dit dan eens af. Yorin FM Radio en klik daarna op Listen Now. Als de buffer dan geladen is, en je hoort muziek heb je een Audio card. 2) Je kunt het ook chekken door bij Start > Uitvoeren dxdiag in te voeren. Als je dat gedaan hebt, duurt het even om het scherm te laden. Klik nu op het tabblad "Geluid". Als je dan links-boven kijkt staat er "naam". Als daar wat achter staat heb je een geluidskaart. EDIT: Kan een (g)Mod dit moven naar SA:Hardware? Bewerkt: 18 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
henk__l Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik heb dit probleem ook weleens, bij mij is het verholpen wanneer ik de computer opnieuw opstart. GTAFAN Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ook, kan je natuurlijk even kijken in je PC, door gewoon even de kast die er om heen zit er af te halen, dan even zoeken naar je Videokaart, en kijken of die er wel helemaal goed inzit, en of alle kabeltje er in zitten (als die er zitten) Veel Succes verder Reageren
Kraay Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ook, kan je natuurlijk even kijken in je PC, door gewoon even de kast die er om heen zit er af te halen, dan even zoeken naar je Videokaart, en kijken of die er wel helemaal goed inzit, en of alle kabeltje er in zitten (als die er zitten)Veel Succes verder Geluidskaart bedoel je? Maar dan kan hij hem ook nog onboard hebben. Dus als je boxen hebt waar geluid uitkomt heb je een audiokaart. Heb je dat niet dan moet je er een aanschaffen Reageren
J-Settler Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 als ik gta sa wil installeren krijg ik dit Error Code: -5005 : 0x8000ffff Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1654) PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/) PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E $10.50.0.125 en dan gebruik ik gwn install wizard kan iemand me helpen>? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Is je installatie DVD nog wel in goede staat? Gebruik je wel een legale versie van San Andreas? Zo niet, mogen we je niet helpen.Verder weet ik het ook eigenlijk niet, maar daaraan zou het misschien kunnen liggen. Bewerkt: 31 mei 2006 door Robin2130 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.