hendrik Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 kan iemand mij helpen met de sims2 op de nitendo DS ik kan niet veder komen weet iemand waar de sacrophagus is? groetjes, hendry en meschien staat dit ind e verkeerde forum sorry Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dit moet in het games forum;)maar helaas weet ik het antwoord op je vraag niet Helaas Reageren
hendrik Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dit moet in het games forum;)maar helaas weet ik het antwoord op je vraag niet Helaas ik dacht dat games met GTA te maken hat en andere versi maar nit voor zulke vragen maar jammer dat je het niet weet Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Zoek eens op Gamefaqs naar een Walktrough van The Sims. Daar vindt je hoogst waarschijnlijk wel iets. Topic moved naar Games Forum. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik heb even de walkthrough voor je opgezocht hier is hij.Hij is nog niet helemaal klaar. Bewerkt: 19 maart 2006 door gta-liefhebber Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 www.google.nl daar kan je vast wel wat vinden typ gewoon sims 2 ds in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.