Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 hoe vind je deze . hier heb ik best wel lang over gedaan Rate en Tips graag Reageren
Bongo Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik vind hem echt heel mooi, maar ik heb deze render al een keer of 3 gezien in een signature Maar dat boeit niet. een 9.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Mooi gedaan hoor, de letters konden wel wat beter, maar voor de rest is dit een prima signature. Cijfer een 9/10. Reageren
Ferre Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik vand die achtergrond effecten wel netjes. Maar die actergrondkleur niet. Die bestaat vooral uit lichtblauw, en bij de render is het wat meer donkerderblauw en paars. het formaat vind ik zelf een beetje te groot, want het lijkt nu een beetje uitgerekt. Die font heb ik al heel vaak bij jou gezien, en ik vind hem opzich wel mooi. Maar ik vind hem er niet echt bij passen. Background: 8,5 render: 7,5 Tekst: 6 Ik vind hem een 7,5/10 waard @ Mpp: t formaat vind ik zelf een beetje te groot, want het lijkt nu een beetje uitgerekt. Bewerkt: 18 maart 2006 door Ferre Reageren
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik vand die achtergrond effecten wel netjes. Maar die actergrondkleur niet. Die bestaat vooral uit lichtblauw, en bij de render is het wat meer donkerderblauw en paars. het formaat vind ik zelf een beetje te groot, want het lijkt nu een beetje uitgerekt. Die font heb ik al heel vaak bij jou gezien, en ik vind hem opzich wel mooi. Maar ik vind hem er niet echt bij passen.Background: 8,5 render: 7,5 Tekst: 6 Ik vind hem een 7,5/10 waard hij is niet uitgerekt gewoon grote formaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.