MTATeam (gast) Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 We've just released Multi Theft Auto: San Andreas 1.1.1. Head over to the download page to get it! You will still be able to play on 1.1.0 servers using this release, and players with 1.1.0 will still be able to play on 1.1.1 servers. We obviously recommend that everyone updates though. Changes in 1.1.1: Fixed: Freezes that occurred frequently for some users (and not at all for others) Fixed: Nothing would happen after the splash screen appeared for some users Fixed: All players getting kicked from a server with a "protocol error 92" message Fixed: Players getting stuck in "You will respawn in 1 second" mode, if a race starts before they join completely Fixed: Issue where error reporter would sometimes fail to find core dump Fixed: Occasional crash when connecting to a server through the server browser Fixes: Various other crashes Added: An error message is now displayed if you try to use the 'order checkpoints' option in the map editor if you have no checkpoints in your map<li>Added: DefaultMapDuration and DefaultRespawnTime to server config As always, if you have a problem check our wiki and our forum. Feel free to come and have a chat with other people in the community and the developers in our IRC channel - #mta on irc.multitheftauto.com. We hope everyone has fun with this release! RSS FEED van: http://multitheftauto.com/archive.php?numm...wid&post_id=116 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dat had al verwacht van 1.1.0 had respawn fouten. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Waaom releasen ze eerst 1.1 en daarna pas 1.1.1, overduidelijk geen beta-testers aangewezen Reageren
Azer Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Waaom releasen ze eerst 1.1 en daarna pas 1.1.1, overduidelijk geen beta-testers aangewezen Er waren wel enkele betatests, maar het MTA Team geeft op het moment niet echt om bugs...Ze rushen het liefst zo snel mogelijk naar DM zodat ze denken de "concurrentie" voor te blijven... Reageren
Jarno Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Waaom releasen ze eerst 1.1 en daarna pas 1.1.1, overduidelijk geen beta-testers aangewezen Er waren wel enkele betatests, maar het MTA Team geeft op het moment niet echt om bugs...Ze rushen het liefst zo snel mogelijk naar DM zodat ze denken de "concurrentie" voor te blijven... Eigenlijk hoeven ze niet te rushen. MTA heeft een hele community achter zich, dat hebben andere multiplayer mods minder of niet. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik kan je als betatester vertellen dat we 1.1 zeer goed en zeer lange tijd hadden getest (met een groot aantal mensen). De laatste versie (1.1) veroorzaakte bij niemand meer crashes Echter is het nadeel van een test team dat deze over het algemeen te veel verstand hebben van computers en hierdoor altijd de nieuwste en goede drivers hebben (ook goede hard en software). Je moet er ook nog aan denken dat elke pc anders is en dat elke pc weer andere hard en software heeft. Hierdoor komt het dat sommige fouten alleen maar met een bepaalde videokaart voorkomen. Enkele problemen hiervan kwamen zelfs al in normale gta:sa voor dus het is fijn dat dit ook wordt opgelost. Ik wil wel het mta team mijn complimenten geven dat er zoveel werk van hebben gemaakt om iedereen mta te kunnen laten spelen door het uitbrengen van deze betere versie. Dat zie ik Rockstar nog niet zo snel doen. BTW. MTA Team haast zeker niet. Alles wordt echt uitgebreid getest. Ook nemen ze de tijd voor dingen zoals een map editor. Hier kan echt niemand tegen op. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Rockstar hoeft dat ook niet te doen en dat is maar beter ook, ze kunnen zich beter richten op het perfectioneren van hun nieuwe Grand Theft Auto's. En ik ben nog steeds niet blij met MTA, zoals ik al meerdere keren zij wordt ik gek van het respawnen en de synchronisatie is nog steeds niet wat het zou moeten zijn . Bewerkt: 18 maart 2006 door Goliat Reageren
Azer Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik kan je als betatester vertellen dat we 1.1 zeer goed en zeer lange tijd hadden getest (met een groot aantal mensen).De laatste versie (1.1) veroorzaakte bij niemand meer crashes Duidelijk niet lang genoeg, waarom geen semi-public?Echter is het nadeel van een test team dat deze over het algemeen te veel verstand hebben van computers en hierdoor altijd de nieuwste en goede drivers hebben (ook goede hard en software). Je moet er ook nog aan denken dat elke pc anders is en dat elke pc weer andere hard en software heeft. correct, misschien is tijd om het betateam uit te breiden?Ik wil wel het mta team mijn complimenten geven dat er zoveel werk van hebben gemaakt om iedereen mta te kunnen laten spelen door het uitbrengen van deze betere versie.Dat zie ik Rockstar nog niet zo snel doen. Rockstar en het MTA team met elkaar gaan vergelijken? dan ga je toch wel heel ver en wow wat een verbeterde versie, voor zover ik het gespeeld heb is alleen de vernieuwde votemap een pluspunt.BTW. MTA Team haast zeker niet. Alles wordt echt uitgebreid getest. Ook nemen ze de tijd voor dingen zoals een map editor. Hier kan echt niemand tegen op.*kuch kuch* nee, ze haasten niet. Er komen per release minder tests? En de releases bevatten meer bugs. Map Editor is leuk, maar niet boeiend met brakke sync ...Tevens is de keuze voor automatisch bij alle maps respawn toe te voegen ook niet echt een handige keuze geweest Hier kan echt niemand tegen op <- kijk en dat is nou de arrogantie van het MTA team @Goliat: leuk he, zulke carsync met DM Reageren
Joriz Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Tevens is de keuze voor automatisch bij alle maps respawn toe te voegen ook niet echt een handige keuze geweest Hier kan echt niemand tegen op Vele spelers van MTA vroegen om een respawn functie. Dit is door het mta team er dus ook ingedaan. Tevens wil ik je er op wijzen dat het mogelijk is om respawn uit te zetten als je een map bouwt. Dat is nou juist het mooie aan MTA. Je kan dat soort dingen helemaal zelf bepalen. Bewerkt: 18 maart 2006 door Joriz Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Tevens is de keuze voor automatisch bij alle maps respawn toe te voegen ook niet echt een handige keuze geweest Hier kan echt niemand tegen op Vele spelers van MTA vroegen om een respawn functie. Dit is door het mta team er dus ook ingedaan. Tevens wil ik je er op wijzen dat het mogelijk is om respawn uit te zetten als je een map bouwt. Dat is nou juist het mooie aan MTA. Je kan dat soort dingen helemaal zelf bepalen. Hoe zet je dat dan uit terwijl je een map aan het bouwen bent in de map editor? Misschien handig om te weten nu ik bezig ben met een nieuwe. Reageren
Crifox Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Race Options -> Respawn Mode Daar kan je kiezen uit: None -> Geen respawn Timelimit -> Respawn om een bepaald aantal seconde Waves -> Ogenblikkelijke respawn na dood. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Nou op de gtagamesserver heb ik nog steeds last van respawn(geen kritiek naar jou toe hoor Joriz, je had al gezegd dat je nog geen zelfgemaakte maps in de server wil en daar heb ik respect voor ) Het is nu alleen een beetje van: De een zegt dat de respwn functie leuk is en de ander vind het niet leuk. Bij versie 1.0 waren er in het begin ook wel een beetje klachten van: Jammer dat er geen respawn is, maar dat hield later wel op. Ik denk dat, dat nu niet over zal gaan, door de respawn functie is de lol er ook vanaf. Wat is er nou leuker dan een enorme botsing te zien, of een auto die van een berg afvalt als je al dood bent. Ook met de respawn wordt er veel minder gechat en gelachen. Ik zie daarom het nut ook nog steeds niet in van versie 1.1, ik had samen met iedereen veel plezier met het spelen van MTA 1.0 en er waren nauwelijks klachten. Het enige minpunt was het voten en dat is nu verbeterd, dus dat is dan ook het enige positieve dat ik over MTA 1.1 te melden heb. Ik wil trouwens wel zeggen dat voor mensen die een eigen server hebben er maps zijn door mij gemaakt die zonder respawn zijn(het zijn gewoon precies de zelfde maps dus maar zonder het respawnen van je auto als je dood bent) Ze staan in een topic van mij in Multi Theft Auto general. Bewerkt: 18 maart 2006 door Goliat Reageren
Azer Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Tevens is de keuze voor automatisch bij alle maps respawn toe te voegen ook niet echt een handige keuze geweest Hier kan echt niemand tegen op Vele spelers van MTA vroegen om een respawn functie. Dit is door het mta team er dus ook ingedaan. Tevens wil ik je er op wijzen dat het mogelijk is om respawn uit te zetten als je een map bouwt. Dat is nou juist het mooie aan MTA. Je kan dat soort dingen helemaal zelf bepalen. respawn opzich is wel een goede oplossing alleen standaard respawn toevoegen is geen goede optie geweest... Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hier kan echt niemand tegen op <- kijk en dat is nou de arrogantie van het MTA team Ik denk dat als je zoiets groots weet te maken wat duizenden mensen downloaden je wel een beetje arrogant mag zijn. Ik denk dat het niet echt arrogant is maar gewoon heel trots. En ik ben er wel mee eens, Hier kan echt niemand tegen op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.