DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dit is een soort tech sig achtig iets alleen ik heb er mijn eigen stijl aan gegeven, het is mijn allereerste tech sig! Reageren
Synchro Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Dit is een soort tech sig achtig iets alleen ik heb er mijn eigen stijl aan gegeven, het is mijn allereerste tech sig! Ik vidn hem heel mooi gedaan! Really , i like it.Niks op aan te merken. Behalve het lettertype ! Doe bij deze soort fonts , op text grote 8 of 9 en dan als het past een stroke er omheen. Dan past die wel volgens mij . Nu is het bijna niet te lezen 7.5/10 Reageren
need my speed Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Lettertype vind ik juist mooi! Ik vind dit een hele mooie sig, alleen het mist...Iets, ik weet niet wat... 8/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Mooi. Maar sorry dat ik het zeg maar ik zie er geen tech aan. Maar wel mooi hoor. Rate: 9.5 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Knap gemmakt ik zou niet weten hoe je dat doet 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.