Synchro Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Deze ga ik dus niet gebruiken .. Maar rates .. Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) 7/10 Je had de buitenste kleur, dezelfde kleur als het achtergrond van het forum moeten doen, in dit geval: deze Orange skin. Zo leek die tekst wat mooier. Bewerkt: 18 maart 2006 door -Niels- Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 7/10Je had de buitenste kleur, dezelfde kleur als het achtergrond van het forum moeten doen, in dit geval: deze Orange skin. Zo leek die tekst wat mooier. Die kleur krijg je als je de achtergrond van je sig transparant maakt, eigenlijk zou die kleur, de kleur van de achtergrond van de skin moeten zijn... Best raar eigenlijk want die kleur komt in geen een van de 3 forum skins voor, behalve de CaliRed alleen daar iss'ie te licht voor... Maar back on Topic: Zelf vind ik hem er wel leuk uitzien, niet zo heel druk en ook leuk dat de render en de tekst uitsteken. 7/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 7/10 Je had de buitenste kleur, dezelfde kleur als het achtergrond van het forum moeten doen, in dit geval: deze Orange skin. Zo leek die tekst wat mooier. Die kleur krijg je als je de achtergrond van je sig transparant maakt, eigenlijk zou die kleur, de kleur van de achtergrond van de skin moeten zijn... Best raar eigenlijk want die kleur komt in geen een van de 3 forum skins voor, behalve de CaliRed alleen daar iss'ie te licht voor... Maar back on Topic: Zelf vind ik hem er wel leuk uitzien, niet zo heel druk en ook leuk dat de render en de tekst uitsteken. 7/10 Mee eens. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik vind hem mooi background past ook bij render... 8/10 Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind hem mooi. Ik vind de brush ook echt passen bij de render.. Mooie kleuren Combinatie.. Ik word er best wel rustig van.. Een 8,2/10.. Kutgw GreetzGio.. PS:(Heb je de brush nog ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.