DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Hier een paar foto's van 50's nieuwe film: http://www.g-unitgallery.com/categories.php?cat_id=93 Als er meer info over komt post ik het wel, er is al bekend dat er onder andere Samuel L. Jackson in meespeelt en dat het over Irakese (dacht ik) soldaten gaat. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Hopelijk wordt deze film goed! (ik heb get rich or die tryin niet gezien) maar hoor niet heel veel posetiefs. Maar als in deze film Samuel L Jackson speelt! Het lijkt me best wel leuk, maar ik weet niet hoe 50 het in die oorlog scene doet! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Volgens mij gaat het niet over oorlog voeren, maar over de oorlog zelf... Reageren
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ik vind 50cent goed En die flim lijk me goed. Maar hij is voor 16jaar en oude r en ik ben 13 Die vervelend(moet denken aan de regels0kijk kijkcijfer. Maar dat is weer een ander vehaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.