Jump to content

Sportdrank

Recommended Posts

Geplaatst:

Post in deze topic wat je favo sportdrank is, de mijne is Aquarius Lemon, maar die aquarius dingen kosten wel duur dus, maagoed post maar wat je favo sprotdrink is

p.s. als dit in ONZ!N hoort, verplaats deze topic dan

mzzl Tim

;)

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Melchior

5

• Pete-R

4

• Tim14

3

• RTS

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ik drink ook als sportdrank altijd Aquarius, ik vind de Lemon versie ook het lekkerste!

Bewerkt: door Melchior
Geplaatst:

Mischien niet echt een sportdrank maar ik drink het wel vaak voor een voetbal wedstrijd: Bullit :lol: het smaakt hetzelfde als redbull aleen stukke goedkoper, en het is ook nog eens lekker ook :D

Geplaatst:

geef mij maar AA of Aquarius maar water is ook zeer welkom, je krijg ook energie tijdens het sporten door water, omdat je lichaam dan vocht nodig heeft om te kunnen bewegen.

Een auto haalt zijn energie toch ook uit Benzine of Diesel? auto's rijden niet zonder dat dure spul, en wij gaan ook dood als we niet drinken dus ;)

Geplaatst:
geef mij maar AA of Aquarius maar water is ook zeer welkom, je krijg ook energie tijdens het sporten door water, omdat je lichaam dan vocht nodig heeft om te kunnen bewegen.

Een auto haalt zijn energie toch ook uit Benzine of Diesel? auto's rijden niet zonder dat dure spul, en wij gaan ook dood als we niet drinken dus ;)

bij de kruitvat heb je altjd van dat "power energy" dat neem ik altijd, ben ik meteen weer opge;aden!

Geplaatst:

Ik drink ook weleens Red-Bull in Aldi variant en het smaakt goed en ik voel als het ware de energie binnenstromen. Echt goed spul.

Geplaatst:

river powerdrank e=heb ik nu ook, want mijn moeder wil me geen kleingeld meegeven naar atletiek training (ik heb geen kleingeld) :(

Geplaatst:

Ik neem eigenlijk nooit van die drankjes met cafeine enz. erin...

Na gym bijv. kan je me echt een plezier doen met Aquarius Lemon of Orange!

Heeeeeerlijk..... :lol:

Geplaatst:

Melchior ik dacht dat je altijd de LIncoln ice tea V taste nam die zijn toch veel soepeler in de bochten :lol:

Geplaatst:

Tsja, Ice Tea is ook heerlijk, maar als ik dat eenmaal drink dan blijf ik het door zuipen als de 7.5 Liter V8 van de Lincoln Mark V! :ph34r:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...