The Outlaw Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Tsja, Ice Tea is ook heerlijk, maar als ik dat eenmaal drink dan blijf ik het door zuipen als de 7.5 Liter V8 van de Lincoln Mark V! :ph34r: jeetje hopen dat je niet eindigt als Andre :ph34r: maar wat zou een intensiefe sporter als ik nou het beste kunen nemen?? :o :huh: Reageren
Melchior Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Aquarius, echt een super drankje. Heerlijk fris en er zit geen cafeine in als bij Red-Bull ofzo. Bij Aquarius krijg je dus ook energie maar dat is gezonder! Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Mischien niet echt een sportdrank maar ik drink het wel vaak voor een voetbal wedstrijd: Bullit :lol: het smaakt hetzelfde als redbull aleen stukke goedkoper, en het is ook nog eens lekker ook Ja voor de wedstrijd drink ik ook altijd bullit en de dag er voor vaak ook nog 2 alleen dan gewoon omdat ik het lekker vind Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 als ik 3 bullits achter elkaar heb gedronken kan ik meestal niet meer slapen soms ben je dan ook wat drukker vooral bij een ADHD kind Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Heb jij wel eens een kind met adhd bullit gegeven dan dan worden ze echt gek maar als je er zo druk van word is dat toch juist goed dan word je fel en dat moet je zijn in de wedstrijd niet alleen bij voetbal Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Heb jij wel eens een kind met adhd bullit gegeven dan dan worden ze echt gek maar als je er zo druk van word is dat toch juist goed dan word je fel en dat moet je zijn in de wedstrijd niet alleen bij voetbal nouja ik ben keeper bij voetbal en dan is het niet zo slim om fel te zijn, vooral niet in het 16metergebied ik vind van me zelf dat ik fel genoeg ben zonder kaarten te krijgen :lol: maar ik drink het vooral omdat ik het gewoon lekker vind Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Je heb ook nog van dat aldi voer golden heet dat ofzo aleen ik kom nooit bij de aldi Maar ik heb vorige week zaterdag ook ayaurius op maar vond het niet echt lekker ik blijf bij mijn water Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Red Bull voor de match en na de match Aquarius dat doet pas echt goed. Die AA-drink heeft maar een rare smaak :blink: Reageren
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Red Bull voor de match en na de match Aquarius dat doet pas echt goed.Die AA-drink heeft maar een rare smaak :blink: Ik vind AA ook een beetje vaag smaken ja... <_< :lol: Ik vind Aquarius bovendien veel verfrissender na het sporten! Reageren
RTS Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Red Bull voor de match en na de match Aquarius dat doet pas echt goed.Die AA-drink heeft maar een rare smaak :blink: Ik vind AA ook een beetje vaag smaken ja... <_< :lol: Ik vind Aquarius bovendien veel verfrissender na het sporten! idd aan AA zit een smaakje waar je snel genoeg van hebt, aquarius is beter jah Reageren
Thabit Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik vind Extran en Aquarius lekker! River is smerig! Reageren
D-kun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Kennen jullie Dr. Foots??! smaakt een beetje als Dr. Pepper.. echt een master drankje Reageren
Arjen Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Extran, Red Bull, Golden Power.. B) Reageren
TubS Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 extran vind ik een vieze nasmaak hebben, geef mij maar AA en Aquarius golden power is ook wel een lekker aldi drankje :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.