Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29737 wie weet hoe het moet en heeft msn en wil het mij uitleggen
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29767 Kijk eens even goed in de vc mods help forum. Daar kan je je wel behelpen.
Geplaatst: 22 september 200420 jaren Auteur comment_29769 wat denk ej dat ik al een paar weken doe maar het helpt niks <_<
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29791 Wat is het probleem dan edmania ? [edit: ik zag later pas je vraag in het pinned topic....] Werkt het wel als je de tutorial volgt en er een schans in zet ?? Een mogelijkheid is dat de Z-coord niet goed staat, en dus de hele hangar onder de grond zit. Maak de Z-coord van de hangar eens 20.0 of zo, nadat je hem hebt geplaatst.
Geplaatst: 22 september 200420 jaren Auteur comment_29838 patrickw heb je msn want ik snap het niet echt
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29840 Kijk de z-coordinaat is de hooogte waar je iets zet. Dat is meestal het laatste getal dus hier effe een voorbeeld 032B: $312C create_weapon_pickup #M4 15 ammo 1000 at 122.677 -1224.78 20.0 Dit is maar een voorbeeld van een wapen placement Dat laatste 20.0 is de Z coordinaat dus de hoogte. Zoals patrickW zegt. Moet je de z coordinaat iets hoger doen zodat hij boven de grond komt. rond de 20.0 zoals patrick zei. Postaldude Bewerkt: 22 september 200420 jaren door Postaldude
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29855 Kijk de z-coordinaat is de hooogte waar je iets zet.Dat is meestal het laatste getal dus hier effe een voorbeeld 032B: $312C create_weapon_pickup #M4 15 ammo 1000 at 122.677 -1224.78 20.0 Dit is maar een voorbeeld van een wapen placement Dat laatste 20.0 is de Z coordinaat dus de hoogte. Zoals patrickW zegt. Moet je de z coordinaat iets hoger doen zodat hij boven de grond komt. rond de 20.0 zoals patrick zei. Postaldude haha klopt niet postaldude als je 20 doet zweefd het wapen een heel stuk boven de grond...mestal is 10 t/m 13 de goeie hoogte
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29860 mja daarom ben ik ook een begin modder Om fouten te maken. Mja ok je hebt gelijk. Maar het was maar een voorbeeld :lol: Postaldude
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29861 haha oke wanneer denk je je mod af te hebben? en als ik je ergens me kan helpen, dan zeg je het maar
Geplaatst: 22 september 200420 jaren comment_29862 edmania, Als je een object plaatst in moo-mapper, krijg je een kleine pop-up window met daarin informatie over het object, een van de velden bevat 3 getallen, die de x,y,z coordinaat zijn. Die laatste moet je veranderen in 20.0 @postaldude, dit ging over moo-mapper, niet over main.scm scripting
Geplaatst: 23 september 200420 jaren Auteur comment_29899 kan iemand met msn het mij nit ff beter uitlegge?
Geplaatst: 23 september 200420 jaren comment_29956 kan iemand met msn het mij nit ff beter uitlegge? wat is voor jouw goed?? moet ik het je soms persoonlijk voor komen doen <_< misschien kan jij ook ff beter uitleggen wat je probleem is...andes kunnen wij jouw niet (goed) helpen
Geplaatst: 23 september 200420 jaren Auteur comment_29966 ik zal vanav wel een keer neer zetten hoe ik het doe
wie weet hoe het moet en heeft msn en wil het mij uitleggen