San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Deze heb ik even heel snel gedaan. You like it? Reageren
Dynamic Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dit is mijne met die Graffity Creator GP = Giovanni Pruijssers Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Wow meneer koek Met paint gemaakt? Of alleen bewerkt? Lal, hier durft Kookie geen ja op te zeggen. GraffitiCreator.net Zullen we eeven een battletje houden? Jij Photoshop, ik uit de losse pols, ik ben zelf een writer. Maar dat van die site is inderdaad waar. 5 MINUTEN PROJECT, met een halfuurtje langer en een echte spuitbus ziet het er al een heel stuk beter uit. Bewerkt: 21 maart 2006 door MrKooKie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Ben al lang begonnen, ik ga wel een andere gebruiken, want dit was 5 minuten werk. Oja, en kan iemand dit effe splitten?! :fy: Bewerkt: 21 maart 2006 door MrKooKie Reageren
Talietje Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Wow meneer koek Met paint gemaakt? Of alleen bewerkt? Lal, hier durft Kookie geen ja op te zeggen. GraffitiCreator.net op die website komt er niks op bij mij! Reageren
Mpp Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik heb hem een beetje bewerkt dat het een beetje echt lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.