PSPfreaker Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hallo,ik heb juist GTA:LCS gekocht en ik wou graag weten op hoeveel % je op het 2de eiland geraakt. Kan iemand me hierbij helpen? Greetzz PSPfreaker Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Dat is niet met hoeveel procent je moet missies doen van opdrachtgevers en zo kom je op het tweede eiland die procenten zijn voor de 100% dat is iets anders.Ps:Veel succes en plezier met GTA:LCS. Bewerkt: 19 maart 2006 door gta-liefhebber Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Dankje Maar na hoeveel missies kan ik dan op dat 2de eiland geraken?En wanneer kan je de ferry gebruiken? Reageren
Ice Cube Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 wanneer je Salvatore moet helpen onderduiken Je krijgt dan ook een bericht op de radio dat de brug af is voor naar het tweede eiland te gaan Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Bedankt,hoe heet die missie waarbij je Salvatore moet helpen onderduiken? Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Die brug raakt nooit af! Je kan er wel over rijden. De ferry kan je gebruiken als je het tweede eiland bereikt hebt, de stakingen op Portland houden dan op. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 OK,bedankt jongens Reageren
Dogwatch Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Je krijgt dan ook een bericht op de radio dat de brug af is voor naar het tweede eiland te gaan Nee dat is niet waar, Sal zegt zelf tegen jou dat je over de brug kan, en die brug zal nooit afkomen hij zal er altijd staan met die schans. Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Na wat ik heb gehoord heb je 30% dat je gat lukken ,veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.