Jump to content

Hotknife en Mr Whoopee

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar ik de MR Whoopee en de Hotknife kan vinden ? Ik ben al een hele tijd opzoek, maar ik kan ze niet vinden !

Alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

De Hotknife kun je alleen vinden door de autoschool goud te halen. Je moet dus alle onderdelen goud halen, als je dat helemaal gelukt is zal de Hotknife voor de autoschool spawnen. Verder is er voor de PC nog een cheat dat er allemaal rijke auto's rondrijden. Nu zie je ook heel vaak de Hotknife rondrijden. Deze cheat is "everyoneisrich".

De Mr Whoopee zul je veel vinden in deze 2 gebieden. Tierra Robada, Las Venturas en Santa Maria beach, Los Santos. Ze rijden daar vaak rond en soms zie je ze eens stil taan langs de kant van de weg. Verder kun je er 1 ijsje kopen en daarna ook wel stelen.

Bewerkt: door Ruurd31

De Mr Whoopee zul je veel vinden in deze 2 gebieden. Tierra Robada, Las Venturas en Santa Maria beach, Los Santos. Ze rijden daar vaak rond en soms zie je ze eens stil taan langs de kant van de weg. Verder kun je er 1 ijsje kopen en daarna ook wel stelen.

Daar ben ik al geweest, maar ik heb ze nog nooit gezien daar. Dan zal ik tohch nog ectra goed moeten kijken :?

Bewerkt: door Ronaldje
Geplaatst:

Even nog een vraag tiera robado is erg groot. Kun je een stukje aanwijzen waar hij heel vaak rond rijdt ?

FF kaartje maken, moment :D

Done:

Hier is het kaartje van Tierra Robada. Je vind het links van de Dessert (Dessert hoor bij LV).

tierra7dh.png

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Hij staat ook in dat dorpje in de woestijn met de grootste kip ter wereld.

Naast het meest zuidelijke gebouw van dat dorpje.

Geplaatst:

Er is ook een cheat, als je die invoert rijden er allemaal aparte voertuigen rond, waaronder de Mr. Whoopee en de Hotknife.

Cheat:

PS2:

Funhouse

San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding

Triangle, Triangle, L1, Square, Square, Circle, Square, Down, Circle

PC:

Funhouse

San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs

Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding

CRAZYTOWN

XBox:

Funhouse

San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding

Y, Y, Left Trigger, X, X, B, X, Down, B

;)

Geplaatst:

:*D Ik heb nooit aan die cheat gedacht :o Heel goed van je ! Nou, ik heb het antwoord nu wel denk ik :)

Kzal volgende keer even alle cheats doorlopen :?:bonk:

Geplaatst:
:*D Ik heb nooit aan die cheat gedacht :o Heel goed van je ! Nou, ik heb het antwoord nu wel denk ik :)

Kzal volgende keer even alle cheats doorlopen :?:bonk:

Dank je! :*D

Hier even de links voor de cheats op GTAGames.nl":

Voor de PS2:

http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.10

Voor de PC:

http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.54

Voor de XBox:

http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.63

Succes ermee! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...