Jump to content

alle winkels

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo kan iemand een kaartje posten met de plaatsen van ALLE winkels ik ken aleen maar binco en die andere (weet de naam niet meer)

alvast bedankt

En ik heb gta SA 100% uitgespeeld maar betekend dat dan dat ik niet meer kan jatten bij mensen ????

want die auto staat er niet meeer bij Ryder?? weet iemand of ik nog wel kan jatten zo ja waar staat die auto

Alvast bedankt:p

Masterbrain13.

Geplaatst: (bewerkt)

Inbreken:

Ik raad je aan om even in >dit< topic te kijken. Daar heb ik een kaartje gemaakt, de stippen zie je niet zo goed. Maar even zoeken dat lukt wel, verder staan er zoveel tips dat je de missie te gemakkelijk is en niets meer voorstelt. Lees ook eens het verhaaltje van WiKiGTA door.

Benodigd voertuig: de zwarte Boxville. Deze bestelwagen vindt je schuin tegenover de Los Santos Gym, geparkeerd tussen de twee blauwe huizenblokken. Ook in San Fierro kun je hem vinden, tegenover de Driving School. In Las Venturas staat de auto geparkeerd in de wijk Pelgrim, vlakbij de snelweg

Je kan deze missie alleen doen als het tussen 20:00 en 06:00 is. Als je de missie bent begonnen (voor de PC op 2 drukken), kun je in huizen inbreken. De huizen waar je kunt inbreken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Als je eenmaal binnen bent, mag je niet te veel geluid maken, anders worden de mensen wakker. Maar soms zitten de mensen nog in de woonkamer en dan moet je snel weer naar buiten. Als ze je toch betrappen heb je 10 seconde om naar buiten te gaan. Anders komt de politie. Als je in een huis bent kun je TV's En Stereo's enzovoort stelen. Als je in een huis wilt sluipen moet je de linker analog stick voorzichtig naar voren drukken. Voor de PC hou je ALT ingedrukt terwijl je loopt. Als je voor een voorwerp staat druk je op Driehoekje (PC: ENTER). Loop daarna weer naar buiten waar de Boxville staat. Ga bij de achterkant van de Boxville staan en druk op Driehoekje (PC: ENTER). Hierna kun je nog meer huizen inbreken, ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Boxville, en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar. Dit moet overigens binnen 5 minuten gebeuren

Extra informatie

Deze missie is leuk om te doen en levert behoorlijk wat geld op. Nodig om de 100% te halen is hij echter niet. Zorg ervoor dat je de Boxville al vóór 20.00 uur hebt en wacht dan tot het tijd is om te beginnen. Ga door met inbreken tot je nog 1 minuut over hebt. Op die manier heb je maximaal profijt van de tijd. In totaal moet je $10.000,= aan waarde stelen, die verspreid mogen zijn over meerdere nachten. Gemiddeld moet 3 á 4 duizend per nacht zeker lukken. Zodra de $10.000,= is bereikt krijg je de mededeling "mission passed" en ontvang je een bonus van $3.000,=. Je mag natuurlijk daarna nog zo vaak inbreken als je wilt.

Opmerking: hoewel je de inbraakmissies dus zowel in Los Santos, San Fierro en Las Venturas kunt doen lijkt de beste plaats om ze te doen toch Los Santos. In de wijk Ganton bij je eerste save-house staan veel lage huizen met dure spullen en de rit naar de opslag na afloop is makkelijk te maken.

Kaartjes kledingwinkels:

Je herkent de kledingshops aan het T-Shirtje op de radar. Het is wel een volle radar, maar je vind ze vast wel. De meeste shops zijn Binco, Zip, Pro Laps, Suburban. De duurdere shops Victim (Rechtsboven, LV) en Didier Sachs (Links midden, LS).

Los Santos:

kledingls3ve.png

San Fierro:

kledingsf3wk.png

Las Venturas:

kledinglv4wt.png

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Óf kijk eventjes op de kaart die je bij het spel geleverd krijgt, daar staan alle winkels in, plus hun namen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...