Jump to content

Foto Contest! Stemtopic!

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

8

• Thabit

2

• Jorge_F

2

• Dizzee

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat uit naar X-TX!

De andere zijn ook heel mooi genomen, complimenten! :klap:

Nog veel succes gewenst aan iedereen!

Overige toppers:

2. Congo

3. Ikkes

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

1: Congo

2: ikkes

3: X-TX ( wel mooi als je een foto maakt van een verlaten iets, maar fotografeer dan zo, dat het gebouw van een goede kant wordt gefotografeerd ;) )

Geplaatst:
1: Congo

2: ikkes

3: X-TX ( wel mooi als je een foto maakt van een verlaten iets, maar fotografeer dan zo, dat het gebouw van een goede kant wordt gefotografeerd ;) )

Kunnen we nog wel stemmen ? :S

Maar goed.

1.Congo

2.X-TX

3.Ikkes

Geplaatst:

Even reactie tussendoor. Gebouwen fotograferen is lastig, waar jij het nu over hebt is smaak en niet de manier. Elke fotograaf neemt de foto anders dan andere want je moet letten op de hoeken en lijnen van een gebouw. Wat je nu zegt klopt dus niet omdat je mijn gebouw niet op bepaalde wijze 'moet' fotograferen. Hoe ik het heb gekozen leek mij het beste en anders kon het niet want ik had heel weinig ruimte daar, ik stond helemaal in een hoek met rechts van mij een hek, en voor mij een hek waar ik mijn camera tussen de prikkeldraad heb gedaan en foto gemaakt.

Kortom; Er is geen manier waar je aan moet houden bij het maken van foto's. Vooral bij gebouwen want ze zijn allemaal anders dan andere. Er is dus geen 'goede kant'...

Geplaatst:

Excuses voor mijn late reactie maar de stemming was 19 april al afgelopen.

De uitslag is te zijn in het hoofd topic!

Ikkes.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...