Ronaldje Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Heeft iemand tips voor me. In een apar dingen lukt het me echt niet om goud te halen. Dat zijn: Burn and Lap The 90 Spin and Go City Slicking Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Ik heb lang niet de driving school meer gedaan, ik heb ook niet echt tips voor, maar je mag je savegame hier wel plaatsen! Dan kan ik wel proberen om alles op goud te halen. Je savegames staan in de de map GTA San Andreas Userfiles, die vindt je in mijn documenten, die savegame kan je hier dan als bijlage plaatsen, dan kan ik hem voor je halen als je dat wilt. EDIT: Post hier onder, dan kan ik je niet helpen, sorry. Bewerkt: 19 maart 2006 door Typhoon Reageren
Ronaldje Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 lOl, ik heb heb dus op de ps2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb niet echt tips, maar wel wat truckjes Burn and Lap: In San Andreas heb je 2 remmen, 1 rem om achteruit te rijden en 1 noodrem om een stoere bocht te maken. De rem om achter uit te rijden moet je niet gebruiken. Je moet de noodrem gebruiken, dus een hele strakke bocht. Probeer dan gewoon lekker te rijden en zo'n noodrem bocht te maken. Als je zo'n bocht goed onder de knie hebt, door het veel te proberen kun je hem dan nog eens proberen. Als je hem dan goed kunt, kun je deze race heel makkelijk doen. Je weet hoe zo'n bocht gaat. Je snapt het nu. Je hebt nu 1 van de 2 doelen gehaald. Je kunt zo'n nood-rembocht doen (doel 1!), nu moet je alleen nog onder de 40 seconden (doel 2!)rijden en dan haal je deze missie. Eigenlijk bestaat deze missie uit 2 doelen. Ik heb ze voor je nog snel op een rijtje gezet. Doel 1: Probeer eerst de noodrem onder de knie te krijgen (zie hierboven, alinia 1). Doel 2: Probeer onder de 40 seconden te duiken (zie hierboven, alinia 2). The 90: Zelf doe ik dit altijd met een bocht. Dan probeer ik er met een grote bocht tussen te komen en dan remmen. >Hier< is een filmpje hoe je hem kan halen. Spin and Go: Je moet eerst achterom kijken, als je dat doet rijd je achteruit en rijdt je hem achterste voren naar de goedde plek. Daarvoor heb ik ook een filmpje, om het 100% goed uit te leggen. Je vind hem >hier<. City Slicking: Hiervoor heb ik een kaartje gemaakt. Neem de rode route als heenweg, als je door de rodemarker bent gegaan, neem je dezelfde route ook weer terug. Daarvoor heb ik later een afkorting gemaakt. Dus daarvoor moet je de blauwe route volgen. Probeer ook zoveel mogelijk over de tramwegen te rijden, dan neemt minder ruimte en daar rijden ook géén wagens. Dus dat neemt ook weer minder tijd. Reageren
Ronaldje Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Harstikke bedankt voor die uitleg ! Reageren
Mpp Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Als het niet lukt kan je nog altijd op gtagames kijken. Reageren
Dago58x Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Klik Hier en typ gta san andreas daar staat een video waarin de man nog sneller haalt nu moet je naar beneden scrollen als je dat hebt gedaan komen er allerlei cijfers klik op de vierde Daar zal je een rode auto zien helemaal onderaan klik op die en dan zie het hoe makkelijker je het kan doen hij heeft in 1:21 gehaald Veel succes.. Bewerkt: 26 maart 2006 door Dago58x Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 of je kan ook naar deze site gaan hij geeft informatie wat je moet doen enzo.. maar hij is wel in het engels. ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.