PSPfreaker Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Vinden jullie ook niet dat het scherm van de PSP snel vuil is?Wat doen jullie daartegen want het is zeer ambetant wanneer je GTA bent aan spelen Reageren
VforV Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb een screenprotector (zo'n dun plastic velletje). Dit houdt ook de weerkaatsing van licht wat tegen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Dit gaat eerder over de PSP en niet over GTA LCS... Bij deze verplaats ik hem dan ook naar het Consoles & Beurzen-forum. Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Idd snel vuil,maar als het goed is heb je een doekje poets hem even en hij blinkt weer zoals een PSP hoort blinken Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb een screenprotector (zo'n dun plastic velletje). Dit houdt ook de weerkaatsing van licht wat tegen. hoe krijg je die er zonder luchtbellen op???? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Als je een psp koopt. Zit er een soort van poetsdoekje bij. Poets hem hier mee schoon. Niet met een nat doekje. Dan beschadigt het scherm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.