Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Veel te onduidelijk en een lelijk effect. Maar omdat je begint een 6/10 doe er wat meer aan en post dan nog eens :Y

Geplaatst:
Veel te onduidelijk en een lelijk effect. Maar omdat je begint een 6/10 doe er wat meer aan en post dan nog eens :Y

oke, maar het is ook moeilijk dat het zwart wit en een oude foto is

Geplaatst:

De naam is mooi echt een wo2 effect, in dit opzicht ben je niet fout. Je bent de border niet vergeten. maar het plaatje is zo duidelijk op de echte foto zie je nog dat teken. Hier zie je een vage toestand.

Geplaatst: (bewerkt)
is dat met het teken er in van racisme

nee toch

Neeh, dit is het Teken van de Russen, de Sovjet Unie....

Dat Teken wat jij bedoelt is een Hakenkruis :sigaar:

Dit zijn de Russen in Berlijn na het einde van de 2e Wereld oorlog... Ze zwaaien met die Russische vlaggen om te laten zien dat ze gewonnen hebben :)

Bewerkt: door P-Jamma
is dat met het teken er in van racisme

nee toch

Nee.

Dat is het teken van China. [edit] Rusland bedoel ik.

Ik vind het niet zo'n heel mooi sign. Het is iets té grijs, iets té dof. Is het recht vanuit een spel gekopieerd? Of van Google?

De tekst is echter goed verwerkt.

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

Als je Bondfan bent... dan zie je in The Living Daylights ook de vlag met het teken als hij naar de vrouw met de tjello gaat luisteren in zo'n consevatorium. :D

Geplaatst:

ja deze foto is gemaakt aan het einde van de 2wo toen de russen berlein hadden veroverd en plat

gebrand hadden (je hebt ook een misie met cod en dan ben je zo een rus en dan

eindigt hij dat je op een dak staat en iemand die vlag zwaait)

en foto is van google

Geplaatst:
Als je Bondfan bent... dan zie je in The Living Daylights ook de vlag met het teken als hij naar de vrouw met de tjello gaat luisteren in zo'n consevatorium. :D

weer lkkr offtopic ? way to go! :puh:

ik vind het een mooie sig, alleen jammer dat hij donkerder en nog waziger is geworden

de text vind ik wel heel mooi gedaan!

6.9/10

Johan O. :cya:

Bij versie 2 heb ik niet zo veel verandert maar volgens mij is hij

er wel beter op geworden.

V1

ww26ow.jpg

V2

wo2nieuw3cd.jpg

Bewerkt: door congo
Geplaatst:

weer lkkr offtopic ? way to go! :puh:

ik vind het een mooie sig, alleen jammer dat hij donkerder en nog waziger is geworden

de text vind ik wel heel mooi gedaan!

6.9/10

Johan O. :cya:

Iemand moet het toch doen :puh:

Ik ben bij V2 van mening veranderd, het is nog steeds een slecht uitgekozen plaatje maar in het geheel is het toch een 6,7/10 waard ^_^

Geplaatst:

oke dan laat ik het hier bij,

ben wel blij dat ik posetief cometaar heb gekregen over de text

meestal is daar allen negatief cometaar over :)

Geplaatst:

Meestal is het font het moeilijkst van alles in een sign. Ik vindt mijn tekst in men sign. passen, het is dan niet spannend , maar een gewone relaxte font. Sommige moeten meteen zo'n MI3 font gaan donwloaden, maar waarom :N

Blijf oefenen dan ga je hardt vooruit :cya:

Grove St. :*D

Geplaatst:

Het is het teken van het Communisme ;)

Dit plaatje is gewoon niet geschikt als sig, iig, niet met effecten erover.

Als je nou eens probeert die vlag rood te maken (Rood van het communisme) en zo een beetje dingen inkleurt kan hij best leuk worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...